Διεξάγεται και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning).
Περισσότερες πληροφορίες
Εισηγητής
Βασίλειος Οικονόμου, Διευθυντής Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης Κολλεγίου Αθηνών.
Περιγραφή σεμιναρίου
Απαντώντας στην πρόκληση που θέτουν τα νέα δεδομένα στην εκπαίδευση, αναρωτηθήκαμε: ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τι χρειαζόμαστε (ως μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς), για την ομαλή εισαγωγή και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία; Πόσο εύκολο είναι να περάσουμε από το κείμενο και την εικόνα, στον ήχο και… στην κίνηση; Ποιος είναι ο ρόλος των αισθήσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία; Πώς μπορούμε να εφοδιάσουμε τον εκπαιδευτικό και με ποια εργαλεία, ώστε να αλλάξει τη στάση του, να προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα ή και να μάθει να προσαρμόζεται συνεχώς, να αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερες μεθοδολογίες, να τις εξελίσσει, να αναπτύσσει δικές του προς όφελος των μαθητών του και της μετέπειτα πορείας τους;
Η προσέγγιση βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες / άξονες:
Λόγω της τεράστιας ποσότητας διαθέσιμου διαδραστικού υλικού, τα μαθήματα γίνονται διαρκώς πιο αλληλεπιδραστικά, παρακινούν και βοηθούν τους μαθητές να μαθαίνουν με το δικό τους ρυθμό. Η συνεχής δημιουργία νέων διαδραστικών πολυμεσικών ψηφιακών βιβλίων είναι μια σημαντική προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση. Στόχο έχει να εμπλουτίσει τη “φαρέτρα” του εκπαιδευτικού, του μαθητή αλλά και του γονέα, ώστε να μετατραπεί η μάθηση σε μία δημιουργική, ευχάριστη, χρήσιμη και αποτελεσματική διαδικασία.
Πληροφορίες συμμετοχής
Τρόπος παρακολούθησης: Υβριδικό, δίνεται η δυνατότητα και για εξ αποστάσεως παρακολούθηση μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ΖΟΟΜ.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος