Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Enhancing the customer experience

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ICAP Training Solutions
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα στοχεύει σε όλους όσους εμπλέκονται στην εξυπηρέτηση του πελάτη είτε από το τηλέφωνο είτε δια ζώσης.

Σκοπός

Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Αυξήσουν την κατανόηση τους για τον πελάτη προκειμένου να καλλιεργήσουν αρμονικές σχέσεις
• Αξιοποιούν δεξιότητες και συμπεριφορές για να μπορούν να δομήσουν και να ελέγξουν την επαφή με τον πελάτη από την αρχή έως το τέλος
• Αξιοποιούν σύγχρονες (προωθημένες) δεξιότητες διερεύνησης για να εντοπίζουν ανάγκες, αναγνωρίζουν προβλήματα και αποσαφηνίζουν τις απαιτήσεις
• Επιδεικνύουν την ικανότητα τους στο να επιλύουν προβλήματα, να διαχειρίζονται παράπονα, και να προσθέτουν αξία για το πελάτη με το να συσχετίζουν τις λύσεις τους με τις ανάγκες και απαιτήσεις του
• Επηρεάζουν τις σχέσεις με τους εσωτερικούς πελάτες προκειμένου να βελτιώσουν περαιτέρω την εξυπηρέτηση του εξωτερικού πελάτη

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα προγράμματος
• Η καλή και η κακή εξυπηρέτηση του πελάτη.
• Ο Αντίκτυπος της καλής και της κακής εξυπηρέτησης στο πελάτη.
• Ενεργητικοί και παθητικοί ρόλοι
• Αποτελεσματικές συμπεριφορές αλληλεπίδρασης με τον πελάτη: (C A R E))
• Έλεγχος
• Προσέγγιση
• Ανταπόκριση
• Τελειότητα

Σχεδιασμός εκπαίδευσης και Μεθοδολογία
Το πρόγραμμα εισάγει τον συμμετέχοντα στις βασικές έννοιες και στο μοντέλο συμπεριφορών που διακατέχει την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από πλήθος ασκήσεων και παιξιμάτων ρόλων ειδικά φτιαγμένων για τη συγκεκριμένη εταιρεία έτσι που οι συμμετέχοντες να
μπορούν να εξασκούν άμεσα τις δεξιότητες τους. Όποτε είναι δυνατόν, αναλύουμε πραγματικές επαφές εξυπηρέτησης για να αποτιμήσουμε την απόδοση και να δώσουμε πληροφόρηση για τη μάθηση. Στο τέλος, οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν το δικό τους σχέδιο δράσης για χρήση και αξιοποίηση των νέων δεξιοτήτων και συμπεριφορών στην πράξη.

Πληροφορίες συμμετοχής

Αριθμός Συμμετεχόντων και Εισηγητών
Το πρόγραμμα διεξάγεται από έμπειρους εισηγητές της Huthwaite και για να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή συμμετοχή και προσοχή σε κάθε έναν από τους εκπαιδευόμενους, ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων προσδιορίζεται σε δώδεκα.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.