Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Συχνά, η επιλογή της κατάλληλης πύλης εισόδου σ’ ένα γνωστικό αντικείμενο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη στάση των μαθητών απέναντί του και ειδικότερα στην κινητοποίησή τους. Στο εργαστήριο θα εξετάσουμε πώς ένα αρχιτεκτονικό μνημείο, ένα γλυπτό, ένας πίνακας ζωγραφικής, ένα έργο μυθοπλασίας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για ένα πρωτότυπο και ζωντανό μάθημα μαθηματικών, που να εξυπηρετεί τόσο τις προδιαγραφές του σχολικού προγράμματος όσο και την ανάγκη έμμεσης εξοικείωσης των μαθητών με τον πολιτισμό.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος