Κατηγορία:
Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά

''Οι τέσσερις ρόλοι των ερωτήσεων'': ένα μοντέλο για την κατανόηση κειμένου

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού: Educate the Educators

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Μ. Κοκκινιώτη, M.Ed., Εκπαιδευτικός Δημοτικού Κολλεγίου Ψυχικού.

ΣΚΟΠΟΣ

Στόχος του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ένα κοινό εργαλείο – κώδικα κατηγοριοποίησης των ερωτήσεων. Όταν οι μαθητές εξοικειωθούν με το μοντέλο, διατυπώνουν ερωτήσεις προκειμένου να «ξεκλειδώσουν» κείμενα, να υποστηρίξουν τη μελέτη τους καθώς και να οργανώσουν αποτελεσματικότερα τις απαντήσεις τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ξεκινώντας από την προβληματική της κατανόησης κειμένου συναντάμε την έννοια του «γραμματισμού». Αποδομώντας τα στοιχεία του, προκύπτει «η διατύπωση ερωτήσεων» ως μία από τις στρατηγικές που προσφέρονται για την επεξεργασία του κειμένου.

Το μοντέλο «Οι τέσσερις ρόλοι των ερωτήσεων» αποτελεί μία απλοποιημένη κατηγοριοποίηση ερωτήσεων προκειμένου να μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μετά τη γνωριμία με το μοντέλο, οι μαθητές χειρίζονται αποτελεσματικότερα τα διαφορετικά νοήματα που μπορούν να αντλήσουν από το κείμενο

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας