Το Σεμινάριο καλύπτει βήμα-βήμα την πλήρη διαδικασία σχεδιασμού, την παρακολούθηση της υλοποίησης και τη μέτρηση της αποδοτικότητας ενός Marketing Plan. Η παρουσίαση γίνεται με απλό και συστηματικό τρόπο, χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων, ασκήσεις και Ολοκληρωμένο Υπόδειγμα ενός Marketing Plan.
Με ένα άρτιο Marketing Plan η Επιχείρηση ξεκαθαρίζει τον τρόπο που διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, σχεδιάζει μια αποτελεσματική Εμπορική Πολιτική, επιλέγει τα αποδοτικότερα κανάλια διανομής, απευθύνεται με ακρίβεια στο Target group και είναι σε θέση να διαμορφώσει πελατοκεντρικές σχέσεις που αυξάνουν τη διαχρονική αξία του πελάτη αλλά και το μερίδιο αγοράς.
Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται επίσης Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Δράσεων, ώστε να καταλήξουμε σε ένα σύνολο Σχεδίων Δράσης ανά τομέα που πρέπει να υλοποιηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι του Οργανισμού. Τα σχέδια αυτά παρακολουθούνται ως προς την υλοποίησή τους και μετριέται η αποτελεσματικότητά τους μέσω κατάλληλων Δεικτών.
Επίσης, θα παρουσιαστούν σύγχρονα Εργαλεία Geomarketing όπου αναλύονται γεωγραφικά τα διάφορα μεγέθη και χαρακτηριστικά της επιχείρησης ή και του Ανταγωνισμού (π.χ. τζίρος ανά περιοχή κ.α.), καθώς και της αγοράς (π.χ. πληθυσμός, σημεία πώλησης κ.α.), ώστε να προκύψουν οι ευκαιρίες ανάπτυξης, όπως στην κατωτέρω ενδεικτική εικόνα:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Νέες Τάσεις στο Marketing
Στατιστικά στοιχεία
Η ταχύτητα των ψηφιακών αλλαγών και οι επιδράσεις στις επιχειρήσεις
Β. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος
Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος
Ανάλυση ανταγωνισμού
Ανάλυση αναγκών και συμπεριφοράς πελατών
Check List για την ανάλυση της παρούσας κατάστασης
Γ. ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ TARGET GROUP
Κριτήρια Τμηματοποίησης Καταναλωτικών Αγορών
Κριτήρια Τμηματοποίησης Βιομηχανικών Αγορών
Διαδικασία Επιλογής Τμήματος Αγοράς ως Target Group
Δ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING & ΠΛΑΝΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δ1. Κατευθύνσεις Στρατηγικής
Ανάπτυξη αγοράς με υπάρχοντα Προϊόντα
Ανάπτυξη νέων Προϊόντων
Δ2. Στρατηγικοί Στόχοι Marketing & Πλάνα Υλοποίησης
Τα προϊόντα - Brand Management
Τα κανάλια Διανομής
Τα Logistics του Marketing Plan
Το Customer Service
Ο καθορισμός τιμολογιακής Πολιτικής
Ο υπολογισμός του νεκρού Σημείου
Η προώθηση των Προϊόντων/Υπηρεσιών
Το άνοιγμα νέων Σημείων
Η ανάπτυξη νέων Προϊόντων
Ε. ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ MARKETING PLAN
Προβλέψεις Πωλήσεων - Προϋπολογισμός
Αναλυτικός Σχεδιασμός Πλάνων Υλοποίησης
Εφαρμογή του Action Plan & Παρακολούθηση
Αποκλίσεις από Budget / Πλάνα Υλοποίησης
Geomarketing: Σύνδεση χωρικών δεδομένων και δεδομένων δραστηριότητας Πωλητών
Δείκτες μέτρησης Αποδοτικότητας
Marketing Plan Audit
ΣΤ. DIGITAL MARKETING
Δημιουργώντας την επιτυχημένη επιχείρηση στην ψηφιακή εποχή
Τα κρίσιμα σημεία της ψηφιακής μετάβασης
Επιλογή μείγματος προώθησης για Β2Β, Β2C
Παραδείγματα απο επιτυχημένες & αποτυχημένες καμπάνιες