Η εκπαίδευση ανανεώνεται διαρκώς, λαμβάνοντας υπόψη το τρέχον πλαίσιο Φαρμακευτικής Πολιτικής.
Η ελληνική Φαρμακευτική αγορά συνεχίζει να λειτουργεί στα πλαίσια ενός Συστήματος Υγείας υπό μεταμόρφωση! Τα Στελέχη των φαρμακευτικών εταιρειών καλούνται να αναπτύξουν νέα κουλτούρα και ειδικές δεξιότητες, ώστε να αναλάβουν νέους ρόλους για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Κρίσιμοι προβληματισμοί και ανάγκες, αναδύονται και απαιτούν καινούργιες γνώσεις, δεξιότητες και καινοτόμους σχεδιασμούς.
Ερωτήματα όπως τα παρακάτω θα πρέπει να απαντηθούν άμεσα και αποτελεσματικά.
- Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τους χρόνους τιμολόγησης των προϊόντων σας και κατά πόσο αυτοί είναι σύμφωνοι με τους προσδοκώμενους; Τι συνέπειες έχει αυτό για την οργάνωσή σας;
- Ο Τρόπος Διάθεσης (Blue Box) των προϊόντων σας ειναι αυτός που είχατε σχεδιάσει;
- Αν όχι, τι αντίκτυπο έχει αυτό και τι περισσότερο θα μπορούσατε να κάνετε;
- Τα κανάλια διανομής των προιόντων σας και ο τρόπος που τα αξιοποιείτε είναι ο βέλτιστος ή πρέπει να διαφοροποιήσετε το μίγμα τους;
- Ποια η αποτελεσματικότητα σας στη συνεργασία με τους σημαντικούς εταίρους του πεδίου του Market Access. Τους έχετε χαρτογραφήσει; Μιλάτε τη γλώσσα τους και αντιλαμβάνεστε τις ιδιαίτερες ανάγκες τους;
Η αποτελεσματικότητα των στελεχών ενισχύεται όταν νιώθουν εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να διαχειρίζονται τις νέες συνθήκες. Η εμπιστοσύνη χτίζεται μέσα από την ασφάλεια που τους προσφέρει η καλή κατανόηση του Market Access. Η συγκεκριμένη εκπαίδευση παρέχει τις βάσεις για να επιτευχθεί αυτή η κατανόηση.
Περιεχόμενα προγράμματος
Βασικές έννοιες:
Αδειοδότηση Τιμολόγηση Αποζημίωση Κανάλια (Key Account Management).
Εταίροι - Πελάτες:
ΕΟΦ ΕΟΠΥΥ ΗΔΙΚΑ Ιατρικές εταιρείες Νοσοκομείο Επιτροπές Φορείς Ασθενών.
Market Access και Κύκλος Ζωής προϊόντος:
Market Access και Λανσάρισμα νέου προϊόντος Market Access και νέα ένδειξη
Market Access και νέα φαρμακοτεχνική μορφή Market Access και νέος ανταγωνισμός
Market Access και θέματα ασφάλειας Market Access και loss of exclusivity.
Το πλάνο του Market Access:
Στοιχεία του Πλάνου Αναγκαία υπο-πλάνα / σχετικές λίστες Σημεία σταθμοί (milestones)
Ενσωμάτωση στο Brand Plan Υποθέσεις (assumptions) / Επιπτώσεις του Market Access Plan στο πλάνο του Marketing και στο Brand Plan.
Το σύγχρονο περιβάλλον υγείας Τάσεις και Επιπτώσεις:
Το σύνολο των μέτρων που λαμβάνονται Μέτρα αναδιάρθρωσης, μέτρα που επηρεάζουν το mix, μέτρα που επηρεάζουν την τιμή, μέτρα που επηρεάζουν τη ζήτηση και την προσφορά
Υπέρ και κατά του κάθε μέτρου Πιθανές ευκαιρίες και απειλές που απορρέουν από τα μέτρα.
Άσκηση προσομοίωσης ''Market Access''
Business Case Αξιολόγηση του βέλτιστου πλάνου Market Access
Προκαταρτική υποβολή του πλάνου στην εταιρεία και του Value Dossier για τον αποδέκτη.
Kατά τη διάρκεια του προγράμματος πέραν της πλήρους κατανόησης των αρχών, των εργαλείων του market access και του ρόλου των εταίρων/φορέων, θα αναφερθούν πραγματικά παραδείγματα σχετικά με το πώς το Market Access ενσωματώνεται στα πλάνα.