Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Αρχές Φαρμακευτικού Market Access

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ICAP Training Solutions
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Υγεία / Πρώτες Βοήθειες / Αθλητισμός

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη του Φαρμακευτικού Κλάδου:
- Διευθύνσεων Marketing, Medical και Finance που συνεργάζονται στενά με το Market Access για τη βελτιστοποίηση των πλάνων
- Διευθύνσεων Market Access (KAMs, Pricing & Reimbursement, Health Economics, Regulatory), Communications και Governmental/Public Affairs καθώς και σε όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με τις παραπάνω λειτουργίες (στο πλαίσιο της ανάπτυξής τους).

Σκοπός

Στο τέλος του προγράμματος ο κάθε συμμετέχων θα:
κατανοεί τις βασικές έννοιες του Market Access
τις ενσωματώσει σε ένα marketing/brand/Business plan
αντιληφθεί την συμβολή του Market Access στην επιτυχία του οργανισμού
αναγνωρίσει τους νέους σημαντικούς εταίρους/πελάτες, τον τρόπο που λειτουργούν και τις βασικές τους ανάγκες
επικοινωνήσει με τους εταίρους/φορείς (ΕΟΦ, ΕΟΠΥΥ κλπ) μιλώντας τη δική τους γλώσσα μέσα από τεχνικές και εργαλεία
χρησιμοποιεί κοινή γλώσσα και επιχειρηματολογία στον κλάδο
τελεί όλα τα απαραίτητα βήματα για την επιτυχή εισαγωγή/ διατήρηση ενός προϊόντος στην αγορά.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η εκπαίδευση ανανεώνεται διαρκώς, λαμβάνοντας υπόψη το τρέχον πλαίσιο Φαρμακευτικής Πολιτικής.

Η ελληνική Φαρμακευτική αγορά συνεχίζει να λειτουργεί στα πλαίσια ενός Συστήματος Υγείας υπό μεταμόρφωση! Τα Στελέχη των φαρμακευτικών εταιρειών καλούνται να αναπτύξουν νέα κουλτούρα και ειδικές δεξιότητες, ώστε να αναλάβουν νέους ρόλους για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Κρίσιμοι προβληματισμοί και ανάγκες, αναδύονται και απαιτούν καινούργιες γνώσεις, δεξιότητες και καινοτόμους σχεδιασμούς.

Ερωτήματα όπως τα παρακάτω θα πρέπει να απαντηθούν άμεσα και αποτελεσματικά.

  • Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τους χρόνους τιμολόγησης των προϊόντων σας και κατά πόσο αυτοί είναι σύμφωνοι με τους προσδοκώμενους; Τι συνέπειες έχει αυτό για την οργάνωσή σας;
  • Ο Τρόπος Διάθεσης (Blue Box) των προϊόντων σας ειναι αυτός που είχατε σχεδιάσει;
  • Αν όχι, τι αντίκτυπο έχει αυτό και τι περισσότερο θα μπορούσατε να κάνετε;
  • Τα κανάλια διανομής των προιόντων σας και ο τρόπος που τα αξιοποιείτε είναι ο βέλτιστος ή πρέπει να διαφοροποιήσετε το μίγμα τους;
  • Ποια η αποτελεσματικότητα σας στη συνεργασία με τους σημαντικούς εταίρους του πεδίου του Market Access. Τους έχετε χαρτογραφήσει; Μιλάτε τη γλώσσα τους και αντιλαμβάνεστε τις ιδιαίτερες ανάγκες τους;

Η αποτελεσματικότητα των στελεχών ενισχύεται όταν νιώθουν εμπιστοσύνη στην ικανότητά τους να διαχειρίζονται τις νέες συνθήκες. Η εμπιστοσύνη χτίζεται μέσα από την ασφάλεια που τους προσφέρει η καλή κατανόηση του Market Access. Η συγκεκριμένη εκπαίδευση παρέχει τις βάσεις για να επιτευχθεί αυτή η κατανόηση. 

Περιεχόμενα προγράμματος

Βασικές έννοιες:
Αδειοδότηση Τιμολόγηση Αποζημίωση Κανάλια (Key Account Management).
Εταίροι - Πελάτες:
ΕΟΦ ΕΟΠΥΥ ΗΔΙΚΑ Ιατρικές εταιρείες Νοσοκομείο Επιτροπές Φορείς Ασθενών.
Market Access και Κύκλος Ζωής προϊόντος:
Market Access και Λανσάρισμα νέου προϊόντος Market Access και νέα ένδειξη
Market Access και νέα φαρμακοτεχνική μορφή Market Access και νέος ανταγωνισμός
Market Access και θέματα ασφάλειας Market Access και loss of exclusivity.
Το πλάνο του Market Access:
Στοιχεία του Πλάνου Αναγκαία υπο-πλάνα / σχετικές λίστες Σημεία σταθμοί (milestones)
Ενσωμάτωση στο Brand Plan Υποθέσεις (assumptions) / Επιπτώσεις του Market Access Plan στο πλάνο του Marketing και στο Brand Plan.
Το σύγχρονο περιβάλλον υγείας Τάσεις και Επιπτώσεις:
Το σύνολο των μέτρων που λαμβάνονται Μέτρα αναδιάρθρωσης, μέτρα που επηρεάζουν το mix, μέτρα που επηρεάζουν την τιμή, μέτρα που επηρεάζουν τη ζήτηση και την προσφορά
Υπέρ και κατά του κάθε μέτρου Πιθανές ευκαιρίες και απειλές που απορρέουν από τα μέτρα.
Άσκηση προσομοίωσης ''Market Access''
Business Case Αξιολόγηση του βέλτιστου πλάνου Market Access
Προκαταρτική υποβολή του πλάνου στην εταιρεία και του Value Dossier για τον αποδέκτη.

Kατά τη διάρκεια του προγράμματος πέραν της πλήρους κατανόησης των αρχών, των εργαλείων του market access και του ρόλου των εταίρων/φορέων, θα αναφερθούν πραγματικά παραδείγματα σχετικά με το πώς το Market Access ενσωματώνεται στα πλάνα.

Πληροφορίες συμμετοχής

Κόστος συμμετοχής 700€ (συν ΦΠΑ) - Διάρκεια 16 ώρες

Το πρόγραμμα επιδοτείται από το ΛΑΕΚ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.