Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Εκπαίδευση, Παιδαγωγικά
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πώς μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα στα μουσεία. • Θα δώσουμε έμφαση στα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τον εκπαιδευτικό. • Θα δούμε πως γράφονται οι ταμπέλες των εκθεμάτων με το σύστημα Εkarv, σύμφωνα με το οποίο τα κείμενα των εκθεμάτων πρέπει να είναι απλά και κατανοητά για τους επισκέπτες κάθε ηλικίας. • Θα γνωρίσουμε την αρχαιολογική στρωματογραφία και πως μπορεί να υλοποιηθεί μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και την μαγειρική. • Θα χωριστούμε σε ομάδες και θα πραγματοποιήσουμε την δράση: «Ένα αντικείμενο … μια ιστορία» που θα μας οδηγήσει στην δημιουργική γραφή μιας ιστορίας και στην θεατρική έκφραση.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
«H πρώτη μου εμπειρία ως παιδί σε ένα μουσείο… καθώς έφευγα κοίταξα πίσω προς το τυλιγμένο στην ομίχλη περιβάλλον… Ένιωθα όχι μόνο προνομιούχος, αλλά και πλήρης με την ευκαιρία που μου δόθηκε να μπω, έστω και για λίγο, σ’ έναν χαμένο κόσμο». George Hein
Τα τελευταία χρόνια η Μουσειακή Εκπαίδευση στην Ελλάδα βρίσκεται σε νέες αναζητήσεις και ζυμώσεις λαμβάνοντας υπόψη την νέα κοινωνική πραγματικότητα, ενσωματώνοντας τις νέες ανάγκες που προκύπτουν από τις διαφορετικές κατηγορίες επισκεπτών, αλλά και τις νέες προοπτικές που διαγράφονται από την αλλαγή της εκπαιδευτικής πολιτικής που παρατηρείται στα πλαίσια της τυπικής εκπαίδευσης και η οποία δίνει έμφαση στην ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στην πολιτιστική κληρονομιά σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα των μουσείων που απευθύνονται σε σχολικές ομάδες έχουν σκοπό να προσφέρουν στα παιδιά αυθεντικές εμπειρίες μάθησης, άμεση επαφή με πραγματικά αντικείμενα, αύξηση της περιέργειας και του ενδιαφέρον τους και ενίσχυση των επικοινωνιακών τους σχέσεων (Falk & Dierking, 1992, Hein, 1998).
20 ευρώ
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας