Το καινοτόμο αυτό Σεμινάριο παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, ώστε να επιτύχουμε βελτίωση του τρόπου Καθορισμού Προτεραιοτήτων, αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, Οργάνωση των Αναθέσεων με καθορισμό προθεσμιών και μηχανισμούς Ελέγχου υλοποίησης.
Παρουσιάζει επίσης τις τεχνικές απαλλαγής από το stress, την απόκτηση συνηθειών που βασίζονται στην διεθνή εμπειρία για τον τρόπο της Οργάνωσης της Εργασίας, του Τηλεφώνου, των E-mails, της Επικοινωνίας, που οδηγούν σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και που βοηθούν το Στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, απαραίτητη για την Επαγγελματική Καταξίωση και την Ποιότητα της Προσωπικής του ζωής.
Παρουσιάζουμε για τον σκοπό αυτό, μεταξύ των άλλων, δύο σημαντικά Εργαλεία για τον Ποιοτικό Προγραμματισμό και την Αποδοτική Διαχείριση της Καθημερινότητας, καθώς και μια πρωτότυπη Διεργασία και Εργαλεία που διασφαλίζουν την τήρηση των προθεσμιών στις Δράσεις που ανατίθενται και ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία και μειώνουν τις εργασιακές συγκρούσεις.
Οπως το θέτει ο D. Allen (συγγραφέας του Διεθνούς Best Seller "Get The Things Done (GTD)", είναι αδύνατον να διαχειριστείς Στόχους, Έργα και Δράσεις, εάν η Καθημερινότητα βρίσκεται εκτός Ελέγχου. Απαιτείται λοιπόν ένας απλός και αποδοτικός μηχανισμός που θα θέτει τα πάντα σε μια ελεγχόμενη ροή.
Α. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Διάγνωση παρουσας καταστασης – Ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης
Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)
Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου
Πώς γίνεται ο Διαχωρισμός: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση - Υλοποίηση - Επανεξέταση στο μέλλον - Καθορισμός επόμενου βήματος (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
Ο Καθορισμός προτεραιοτήτων και ο δομημενος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων
Οι Βέλτιστες Πρακτικές για τον Εβδομαδιαίο - Ημερήσιο Προγραμματισμό
Συστηματική Διαχείριση Συσκέψεων
Σύστημα Υπομνήσεων για την Παρακολούθηση των Εκκρεμοτήτων
Σύστημα Αναφορών - Έλεγχος - Βελτιώσεις
Η σύνθεση όλων των ανωτέρω σε Ενιαίο Σύστημα
Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ
Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής από το Stress
H Φιλοσοφία Win – Win και η Διαχείριση των Συγκρούσεων
Πώς αντιμετωπίζεται η Αναβλητικότητα
Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του Χρόνου - Πώς αντιμετωπίζεται η σπατάλη του Χρόνου
Ποιές είναι οι καλές Πρακτικές στη Διαχείριση του Χρόνου
Αυτοαξιολόγηση και Βελτίωση στην κατανομή του Εργασιακού Χρόνου
Καλές Συνήθειες που πρέπει να αποκτηθούν
Η σημαντικότητα Ποιοτικής Ρουτίνας για το Πρωϊνό και το βράδυ
Η Λογική της Ανάθεσης και πώς την ενισχύουμε - Πώς γίνεται η ανάθεση Εργασιών και πώς παρακολουθείται
Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
Η αναζήτηση του γεννεσιουργού αιτίου. Η Μέθοδος των 5 "Γιατί"
Το Projectτης Προσωπικής Βελτίωσης
Παράλληλα, με βιωματικές ασκήσεις οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την Απόδοση μας (όπως π.χ. το να μην θέτουμε Προτεραιότητες ή το να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη ή το να δημιουργούμε σφήνες στους συνεργάτες μας) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με αυτές που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.