Κατηγορία:
Διακόσμηση/Μόδα/Αισθητική, Διακόσμηση, Μόδα

Visual Merchandising (Θεσσαλονίκη)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
04/05/2020
20 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Γιάννης Κοσελόγλου, Fashion/Textile Designer
Ο Γιάννης Κοσελόγλου ασχολείται τα τελευταία 4 χρόνια με το σχεδιασμό και ανάπτυξη υφασμάτων για μόδα και έπιπλα. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα τμήματα print των οίκων Alexander mcQueen και Kenzo. Έχει σπουδάσει Marketing and Operations Managment στο ΠΑΜΑΚ, και εργάστηκε στο Visual Merchandise department της εταιρίας Superdry στα κεντρικά της Regent Street και Nicole Farhi.

ΣΚΟΠΟΣ

Ο στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστούν οι κανόνες του VM στην ένδυση, έτσι ώστε δημιουργοί προϊόντων και εικόνων μόδας να είναι σε θέση να αποκτήσουν πλήρη κατανόηση και γνώση των εργαλείων και των τάσεων που χρησιμοποιούνται στη διεθνή αγορά για οπτική ενδυνάμωση του προϊόντος από την μεριά του πελάτη και όχι του επιχειρηματία. Συνεπώς, θα επισημανθούν όλα εκείνα τα μικρά μυστικά στησίματος βιτρίνας και εσωτερικού καταστημάτων (μπουτίκ, corner, shop in shop, αλυσίδες, πολυκαταστήματα) που απώτερο στόχο έχουν να πυροδοτήσουν καταναλωτικό ενδιαφέρον και συνεπώς αύξηση πωλήσεων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το Visual Μerchandising (VM) αποκτά όλο και μεγαλύτερη αξία ως εργαλείο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Είναι μια σύγχρονη μορφή τέχνης, που εστιάζει στην εφαρμογή δημιουργικών ιδεών με στόχο την αύξηση της κίνησης στις πωλήσεις (product traffic). Ο μηχανισμός του VM βασίζεται στην επικοινωνία με τον πελάτη και την επιρροή στις αγοραστικές του επιλογές.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

  1. Εισαγωγή στην έννοια του Visual Merchandising.
  2. Ιστορία του ρούχου και πιο συγκεκριμένα της λιανικής ένδυσης.
  3. Η ανάπτυξη του VM ανά τα χρόνια, χρήση τεχνολογίας και πολυμέσων.
  4. Τάσεις της μόδας.
  5. Ψυχολογία καταναλωτή, αγοραστικό κοινό.
  6. Commercial managers, buyers, visual merchandisers. Ανάλυση των ρόλων και αρμοδιοτήτων.
  7. Είδη λιανικού εμπορίου, διαχωρισμός εμπορεύματος.
  8. Σύνδεση της εικόνας με το μάρκετινγκ και την ταυτότητα της εταιρίας.
  9. Σχεδιασμός εσωτερικού χώρου, έπιπλα, φωτισμός.
  10. Εισαγωγή στο εσωτερικό ενός καταστήματος. Τοποθέτηση προϊόντων, σημαντικές στρατηγικές λεπτομέρειες σε συνάρτηση με την πολιτική της εταιρίας/καταστήματος.
  11. Εισαγωγή στον σχεδιασμό και κατασκευή βιτρίνας. Case studies.
  12. Web visual merchandising, web development, in store digital merchandising, ο ρόλος της τεχνολογίας στο λιανικό εμπόριο.
  13. Εργασία. Στόχος της εργασίας είναι οι μαθητές να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τις δυνατότητες τους, με βάση των όσων διδάσκονται. Πιο συγκεκριμένα: Consumer research and market research.
  14. Concept / Moodboards / Design development.
  15. Τοποθέτηση προϊόντων, κατασκευή ενός corner εσωτερικού καταστήματος.
  16. Κατασκευή βιτρίνας.
  17. Results- reflective analysis.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες:Κα  Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310 221231)

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας