Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Η Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Περιγραφή σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Κανόνες ακρόασης
2. Λεκτική Επικοινωνία
3. Κανόνες Προσωπικής επαφής
4. Η Τέχνη των ερωτήσεων
5. Η επιτυχημένη επιχειρηματολογία
6. Η έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Χειρισμός παραπόνων – αντιρρήσεων
9. Διάφοροι τύποι ανθρώπων και ο σωστός χειρισμός τους
10. Συμπεράσματα

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες, 10:00 - 14:00 ή 16:00 - 20:00 | Τα σεμινάρια μας μπορούν να πραγματοποιηθούν και εκτός των προγραμματισμένων ημερών και ωρών, σε ώρες και ημέρες που σας διευκολύνουν

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.