Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

Η Τέχνη της Επικοινωνίας, ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Κανόνες ακρόασης
2. Λεκτική Επικοινωνία
3. Κανόνες Προσωπικής επαφής
4. Η Τέχνη των ερωτήσεων
5. Η επιτυχημένη επιχειρηματολογία
6. Η έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Χειρισμός παραπόνων – αντιρρήσεων
9. Διάφοροι τύποι ανθρώπων και ο σωστός χειρισμός τους
10. Συμπεράσματα

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες, 10:00 - 14:00 ή 16:00 - 20:00 | Τα σεμινάρια μας μπορούν να πραγματοποιηθούν και εκτός των προγραμματισμένων ημερών και ωρών, σε ώρες και ημέρες που σας διευκολύνουν

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας