Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.
Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Οργάνωση τμήματος και καθορισμός Στόχων 2. Συμπεριφορά καταναλωτών 3. Κατηγοριοποίηση πελατών (υποψήφιοι, παλιοί πελάτες κλπ) 4. Έρευνα Αγοράς 5. Τεχνικές Επικοινωνίας 6. Διαχείριση αντιρρήσεων και παραπόνων 7. Συλλογή δεδομένων και αξιολόγηση αποτελεσμάτων τηλεφωνικής επικοινωνίας (feedback) 8. Πρακτικά παραδείγματα και role play
Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 5 ώρες
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος