Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Digital Character Design and Animation

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Εκπαιδευτικός Όμιλος INTERGRAPHICS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Κούλης Χρήστος
Ο Χρήστος Κούλης ασχολείται με το 3D από τις αρχές του 1990 με μεγάλη εμπειρία στο 3DS MAX (modeling, rigging, texuring/lighting, animation,compositing) καθώς και στα συνοδευτικά εργαλεία και plugins όπως Zbrush/Mudbox, Topogun, Endorphin, Vray, Fumefx, Pftrack, Digitalfusion, RealFlow. Έχει συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες και studios του χώρου (Mangos studios, Artoon, Movielab, Marvo, Diageo, Mega channel, Ote, Durostick, ADDP κ.α). Επίσης έχει συνεργαστεί με ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αμερικής στον τομέα της οπτικής με εξειδίκευση στους 3D scanners. Είναι εργατικός και παθιασμένος με το επάγγελμα του και πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να βρει λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όσους είναι ήδη εξοικειωμένοι με το 3D Studio Max και επιθυμούν να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν μοντέλα, να δημιουργούν ένα σκελετό κίνησης/rigging για ένα χαρακτήρα και να του δίνουν κίνηση.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ανατομίας και τοπολογίας που διέπουν τη δημιουργία χαρακτήρων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα γνωρίζετε πως η ανθρώπινη ανατομία οδηγεί την σχεδίαση του χαρακτήρα καθώς και την κίνηση του. Θα μπορείτε να κατασκευάσετε το Rig ενός χαρακτήρα με την χρήση των ‘’bones’’(οστά) και θα έχετε μάθει παραδοσιακές τεχνικές animation για να δημιουργείτε την κίνηση του χαρακτήρα με ομαλή ροή και σωστές πόζες. Τέλος θα μάθετε να εντοπίζετε τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της κίνησης και να προβαίνετε σε διόρθωση αυτών.

Περιγραφή σεμιναρίου

Στο σεμινάριο αυτό θα καλύψουμε ένα σημαντικό αριθμό περιοχών του 3Ds Max. Έμφαση θα δοθεί στην ανατομία. Θα εξετάσουμε τις αναλογίες και τα οστεώδη μέρη του σκελετού παράλληλα με την αλληλεπίδραση των διαφορετικών ομάδων νεύρων.
Επίσης θα εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιούμε ιεραρχίες, περιορισμούς, να μορφοποιούμε στόχους, να κάνουμε χρήση του συστήματος εργαλείων κίνησης( CAT), καθώς και το πώς θα δημιουργήσουμε ένα σκελετό κίνησης για χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τα οστά. Στη συνέχεια θα μάθουμε πώς να συνδέουμε τα μοντέλα πάνω στα οστά και το σύστημα (CAT), καθώς και πώς να επιλύουμε θέματα παραμορφώσεων και άλλων κοινών προβλημάτων που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της επικόλλησης του μοντέλου στα οστά. Τέλος θα μάθουμε πώς να τοποθετούμε τον χαρακτήρα που έχουμε κατασκευάσει σε χαρακτηριστικές ή διαφορετικές πόζες και πώς να κινήσουμε τον χαρακτήρα αυτόν με ομαλή και ζυγισμένη ροή.

Συνοπτικό Πρόγραμμα
• Head modeling
• Body modeling
• Facial rigging
• Body rigging
• Skinning
• Animation

Τι Περιλαμβάνει το Σεμινάριο
Προβολή σε projector, ασκήσεις- case studies, σημειώσεις σε CD, βιβλιογραφία

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 24 ώρες
Σημείωση: Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν μαζί τους ένα μεταφερόμενο δίσκο π.χ flash drive
Προαπαιτούμενα: Βασικές γνώσεις 3D Studio Max

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.