Εισηγητής
Κούλης Χρήστος
Ο Χρήστος Κούλης ασχολείται με το 3D από τις αρχές του 1990 με μεγάλη εμπειρία στο 3DS MAX (modeling, rigging, texuring/lighting, animation,compositing) καθώς και στα συνοδευτικά εργαλεία και plugins όπως Zbrush/Mudbox, Topogun, Endorphin, Vray, Fumefx, Pftrack, Digitalfusion, RealFlow. Έχει συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες και studios του χώρου (Mangos studios, Artoon, Movielab, Marvo, Diageo, Mega channel, Ote, Durostick, ADDP κ.α). Επίσης έχει συνεργαστεί με ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Αμερικής στον τομέα της οπτικής με εξειδίκευση στους 3D scanners.
Είναι εργατικός και παθιασμένος με το επάγγελμα του και πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να βρει λύσεις σε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε όσους είναι ήδη εξοικειωμένοι με το 3D Studio Max και επιθυμούν να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν μοντέλα, να δημιουργούν ένα σκελετό κίνησης/rigging για ένα χαρακτήρα και να του δίνουν κίνηση.