Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Συχνά υπάρχει η εντύπωση και συνηθισμένη προσδοκία, ότι όλα τα παιδιά αναπτύσσονται με τον ίδιο τρόπο και στον ίδιο βαθμό, σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με την μάθηση. Σαν γονείς ή εκπαιδευτικοί, περιμένουμε από τα παιδιά να διαβάζουν και να γράφουν με ευχέρεια, ή να κάνουν αριθμητικούς υπολογισμούς με ευκολία. Πολλές φορές αδυναμίες σε αυτούς τους τομείς δεν είναι εύκολα αποδεκτές. Αντίθετα, οι πολύ κακές επιδόσεις στον αθλητισμό, ή στην μουσική, δεν ξαφνιάζουν τόσο. Τέτοιες σκέψεις και προβληματισμοί ακούγονται στη μαθητική κοινότητα, όλο και συχνότερα. Οι όροι μαθησιακές δυσκολίες, Δ.Ε.Π.Υ. είναι γνώριμοι, αλλά για πολλούς ο διαχωρισμός ανάμεσα στον κακό ή τεμπέλη μαθητή, ή τελικά αυτόν που αντιμετωπίζει δυσκολίες δεν είναι εύκολος… Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες από τη μια χρειάζονται αντιμετώπιση σε επίπεδο δεξιοτήτων ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις καθημερινές προκλήσεις του σχολείου, από την άλλη όμως η επεξεργασία όλων των συναισθημάτων που έχουν δημιουργηθεί είναι απαραίτητη και στηρικτική. Μέσα από αυτό το σεμινάριο αυτό θα προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε τις κατηγορίες των μαθησιακών δυσκολιών και της Δ.Ε.Π.Υ και συγχρόνως να εξερευνήσουμε μέσα από την θεωρία και ασκήσεις, τις ανάγκες, τις δυσκολίες, τους τρόπους αντιμετώπισης όπως και τα αποτελέσματα που φέρνει η συνεργασία ψυχολόγων, συμβούλων, ειδικών παιδαγωγών, γονέων και εκπαιδευτικών. Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι 16 ώρες και απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του χώρου της ψυχικής υγείας που εργάζονται με παιδιά και εφήβους που αντιμετωπίζουν αυτού του είδους τις δυσκολίες.
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος