Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

EMAIL MARKETING: ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΜΕ E - MAIL

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να προωθήσει την εταιρία και τα προϊόντα του, με οικονομικό τρόπο, σε στελέχη Marketing που θέλουν να ενσωματώσουν τις δυνατότητες του e-mail Marketing στην προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις τους αλλά και σε μεμονωμένους χρήστες ή επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να ενημερώνουν τους πελάτες τους.

Σκοπός

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η παρουσίαση των βασικών λειτουργιών, τεχνικών και πλεονεκτημάτων της προώθησης και διαφήμισης, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μέσω της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα να ενισχύσει αποτελεσματικά την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Συνοπτικό πρόγραμμα

1. Εισαγωγή στο Marketing
• Έννοια του Marketing
• Κατηγορίες του Μάρκετινγκ
• Το Πλάνο Μάρκετινγκ (Marketing Plan)
• Το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix)
• Το Μίγμα Προώθησης/Προβολής
• Μίγμα Ίντερνετ Μάρκετινγκ (Internet Marketing Mix)
2. Βασικές έννοιες του e-mail marketing
• Εισαγωγή - Ορολογία
• Στόχος του email marketing
• Ιστορία - Εξέλιξη
• Προβλήματα, Κίνδυνοι, Εμπόδια
• Διαδικασία single opt in/ double opt in
• Νομικό πλαίσιο
3. Δημιουργία λίστας email
• Πλεονεκτήματα του email
• Πηγές δημιουργίας λίστας email
• Ανταλλάγματα του email marketing
4. Σχεδίαση αποτελεσματικής καμπάνιας email
• Αύξηση της αποτελεσματικότητας – Copywriting marketing
• Μοντέλο AIDA
• Δημιουργία ελκυστικής επικεφαλίδας
• Πρώτη παράγραφος
• Ενδιάμεσο κείμενο – Ενδιάμεσες επικεφαλίδες – Εγγυήσεις –
• Testimonials - Αποδείξεις
• Call to action
• Ενσωμάτωση εικόνων, γραφικών
• Ενσωμάτωση video
• Html emails
• Μορφοποίηση και αποστολή Html emails με Mozilla Thunderbird
5. Πλαίσιο λειτουργίας του email marketing
• Οφέλη του email marketing
• Viral marketing
• Κανόνες ηθικής
• Δελτία τύπου
• Τα νέα e-Δελτία τύπου
6. Direct response email marketing
• Email Marketing Funnel
7. Αποτελέσματα της καμπάνιας e-mail marketing
• Στατιστικά, email metrics

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Το σεμινάριο ακολουθεί τη μορφή workshop, με ομαδικές ασκήσεις και συζήτηση

Πληροφορίες συμμετοχής

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Ηλεκτρονικές σημειώσεις, Πιστοποιητικό παρακολούθησης, Συμβουλευτική καριέρας
  • Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 8 ώρες διδασκαλίας.
Το πρόγραμμα επιδοτείται από το 0,24% του ΛΑΕΚ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.