Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Θεραπευτική Γραφή: Η Γραφή ως Καθρέφτης του Εαυτού

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ
ΑΘΗΝΑ
1/11/2025 έως 2/11/2025
Σε αίθουσα διδασκαλίαςΗμ/νία Λήξης: 2/11/2025

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σπουδαστές και επαγγελματίες στον χώρο της ψυχικής υγείας
  • Άτομα με ενδιαφέρον για την αυτογνωσία, ενδοσκόπηση και συναισθηματική αποφόρτιση μέσω της γραφής
  • Όσους επιθυμούν μια δημιουργική και προσωπική επαφή με τον εαυτό τους

Σκοπός

ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια της γραφής ως εργαλείο θεραπείας, ενδοσκόπησης και ψυχικής επεξεργασίας
  • Να προσφέρει θεωρητικό υπόβαθρο και ιστορική βάση για τη χρήση της γραφής στην αυτογνωσία
  • Να καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες μέσα από ασκήσεις εστιασμένης και αυθόρμητης γραφής
  • Να ενθαρρύνει το μοίρασμα, την αντανάκλαση και τη σύνδεση με την προσωπική “εσωτερική φωνή”
  • Να προσφέρει ένα ασφαλές, δομημένο και υποστηρικτικό πλαίσιο για προσωπική έκφραση

Περιγραφή σεμιναρίου

Βιωματικό Σεμινάριο Προσωπικής Ανάπτυξης μέσω της Δημιουργικής Γραφής

Η γραφή δεν είναι μόνο μέσο έκφρασης – είναι ένας καθρέφτης του εσωτερικού μας κόσμου. Σε αυτό το βιωματικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη γραφή ως ένα ισχυρό εργαλείο ενδοσκόπησης, συναισθηματικής αποφόρτισης και ψυχικής επεξεργασίας.

Μέσα από θεωρητική καθοδήγηση και βιωματικές ασκήσεις, θα εξερευνήσουμε τρόπους με τους οποίους η αυθόρμητη και εστιασμένη γραφή μπορεί να υποστηρίξει την πορεία προς την αυτογνωσία και την προσωπική εξέλιξη.

ΚΥΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  • Η αξία της αυθόρμητης γραφής
  • Το γράψιμο ως καθρέφτης του εαυτού
  • Γραφή ως εργαλείο συναισθηματικής αποφόρτισης
  • Δημιουργία ημερολογίου συναισθημάτων
  • Καλλιέργεια εσωτερικού διαλόγου
  • Όρια & ασφάλεια στο πλαίσιο ομαδικών βιωματικών εμπειριών

Πληροφορίες συμμετοχής

Ώρες διεξαγωγής: 10.00-17.00

Κόστος Συμμετοχής

120€
Με την VIP CARD 60€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.