Στο σεμινάριο θα μάθουμε πώς να μετατρέψουμε μια καινοτόμα ιδέα μας για προϊόν ή, καλύτερα, μια ανάγκη της αγοράς σε βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, με πρακτικά εργαλεία. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα εμβαθύνουμε στις διάφορες μεθόδους με τις οποίες μπορούμε να μετατρέψουμε μια αρχική επιχειρηματική ιδέα ή, ακόμη καλύτερα, μια υποψία υπάρχουσας ανάγκης στην αγορά, σε επιχειρηματικά μοντέλα (business models) και διαφοροποιημένες προτάσεις αξίας (value propositions), επικεντρωμένα στο προϊόν (πάσης φύσεως, όπως λογισμικό, μηχανικό/ηλεκτρονικό/μηχατρονικό, ή ακόμη και υπηρεσία) και στη μετατροπή αυτών των στοιχείων σε ένα επιχειρηματικό πλάνο το οποίο θα αποτελέσει τη βάση της αξιολόγησης της επένδυσης και τον οδηγό μας κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του προϊόντος. Θα μάθουμε, επίσης, πώς να μειώσουμε σταδιακά το προφίλ ρίσκου ενός έργου ανάπτυξης προϊόντος/επιχειρηματικού μοντέλου με τακτική και οργανωμένη αναπροσαρμογή όλων των εργαλείων στη διάθεσή μας, με βάση αρχές του Agile και του Lean, του Lean Startup και της θεωρίας “Jobs To Be Done”. Το σεμινάριο συμπληρώνει το σεμινάριο «Διαχείριση Ανάπτυξης Προϊόντων» με πρακτική εφαρμογή και «τριβή» με αρχές, μεθόδους και μοντέλα τα οποία έχουν εφαρμοστεί επιτυχημένα σε δεκάδες τέτοια έργα, τα περισσότερα στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα, από πολυεθνικούς «κολοσσούς» έως νεοφυείς επιχειρήσεις και προϊόντα όλων των τύπων και διαφορετικού βαθμού νεωτερισμού.