Εισηγητής
Ο Παναγιώτης Μουρελάτος είναι οικονομολόγος με BSc in Business Adninistration. Έχει συνεργαστεί με πολλές εταιρίες στον τομέα του eCommerce παρέχοντας υπηρεσίες Digital Marketing. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται εταιρείες λιανικού εμπορίου, αλυσίδες ξένων γλωσσών, εκδοτικοί οίκοι, εταιρείες παροχής υπηρεσιών κα. Επίσης, έχει συνεργαστεί με επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα του Β2Β. Εξειδικεύεται σε υπηρεσίες digital marketing ενώ διατελεί σύμβουλος εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις και εισηγητής σε σεμινάρια με θέμα το digital marketing.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) παρουσιάζει συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, με τους καταναλωτές να στρέφονται όλο και περισσότερο στις online αγορές για λόγους ευκολίας, ταχύτητας και ποικιλίας. Παρ’ όλα αυτά, ένα eShop δεν αρκεί απλώς να "υπάρχει". Χρειάζεται σωστή και αποδοτική διαχείριση για να προσφέρει θετική εμπειρία στους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις και να υποστηρίξει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η εκπαίδευση αυτή έχει σχεδιαστεί για να καλύψει την ανάγκη των επιχειρήσεων να αποκτήσουν άμεσα και πρακτικά εφόδια για τη λειτουργία, υποστήριξη και εξέλιξη του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Μέσα από παραδείγματα, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν σαφή εικόνα για:
Η εκπαίδευση απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε κλάδου που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να εισέλθουν στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ανεξαρτήτως μεγέθους ή εμπειρίας. Είναι ιδανική για ιδιοκτήτες eShop, εργαζομένους σε e-commerce ή digital marketing τμήματα, αλλά και για στελέχη πωλήσεων που καλούνται να διαχειριστούν διαδικτυακές παραγγελίες.
Βασικές Ενότητες της εκπαίδευσης:
Πληροφορίες συμμετοχής
Πληροφορίες Συμμετοχής
Χώρος διεξαγωγής – Προσφέρεται Online ή διά ζώσης.
Η εκπαίδευση διαρκεί 8 με 10 ώρες καλύπτοντας όλες τις απαραίτητες λειτουργίες διαχείρισης του e-shop. Η εταιρεία μας προσαρμόζει το εκπαιδευτικό υλικό στο δικό σας e-shop, προκειμένου η εκπαίδευση να καλύπτει τις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες και με δεδομένο ότι τα e-shop έχουν διαφορετικές προδιαγραφές και απαιτήσεις.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος