Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

Hotel Digital Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΚΕΜΕ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
27/10/2021
30 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ

Τα Μαθήματα Προώθησης Ιστοσελίδων Ξενοδοχείων (Hotel Digital Marketing) στοχεύουν στην εξοικείωση των σπουδαστών με βασικές αρχές σχεδιασμού ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Website, στοχεύουν στην εκμάθηση τεχνικών διαφήμισης ιστοσελίδων , χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαφήμισης της Google AdWords και της Facebook, καθώς και στην κατασκευή Newsletter με στόχο το πιο αποτελεσματικό mail marketing. Στα πλαίσια της προώθησης του ξενοδοχειακού site, γίνεται επίσης εκμάθηση τεχνικών SEO (Search Engine Optimization), προκειμένου η ιστοσελίδα της δικής σας ξενοδοχειακής μονάδας, ή/και οποιασδήποτε καλείσθε να προωθήσετε, να μπορεί να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης . Επίσης, διδάσκονται χρήσιμα εργαλεία εξειδικευμένα για την προβολή των ξενοδοχείων και σύγχρονες τεχνικές, π.χ. Booking Engines, Chat, CRM κ.α.

Μετά το τέλος του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: Α. Να εργαστούν ως υπάλληλοι ή στελέχη Internet Marketing σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ή ως εξειδικευμένο προσωπικό στον τομέα Hotel Social Media Marketing. Β. Να προωθήσουν αποτελεσματικά μέσω του διαδικτύου τη δική τους Ξενοδοχειακή Μονάδα. Γ. Να εργαστούν ως εξωτερικοί συνεργάτες σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1
Traveler’s online journey (3 ώρες) 
Μελέτη ζήτησης
Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή-ταξιδιώτη
Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτησης
Καθορισμός budget και μείγματος digital marketing
Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης έρευνας αγοράς, μελέτη ανταγωνισμού
εύρεση χωρών,
εποχικότητα,
δημογραφικά,
social trends,
συμπεριφορά καταναλωτών

ΕΝΟΤΗΤΑ
II Websites for Hotels (3 ώρες)
Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός ξενοδοχείου
Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
Βελτιστοποίησης σελίδων με A/B tests
Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων
Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ
Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη (12 ώρες)
Marketing μέσω μηχανών αναζήτησης
SEM (Search Engine Marketing)
SEO (Search Engine Optimization)
Δημιουργία και Διαχείρηση Επαγγελματικής Σελίδας (Business Page) στα Social Media
Facebook
Youtube (Δημιουργία καναλιού – Όροι και προϋποθέσεις)
Instagram
Twitter
Διαφημίσεις σε social media
Σχεδιασμός & Διαχείριση Διαφημίσεων (facebook)
Δημιουργία Audiences
Business Manager
Διαφημίσεις Adwords
Δημιουργία δομής λογαριασμού
Διαφημίσεις αναζήτησης – Search ads
Διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης – Display ads
Επαναληπτικό marketing – Remarketing
Διαφημίσεις Video
Δημιουργία στοχευμένου κοινού – Audiences
Στατιστικά Reports
Pay per click advertising
Δημιουργία Γραφιστικού για Διαφήμιση προβολής στο διαδίκτυο (Display Banners)
Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
Διαχείριση περιεχομένου σε social media (παραδείγματα)
Affiliate marketing
Έννοια του Affiliate Marketing,
Πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό
Δημιουργία ταξιδιωτικού ιστολογίου (Blog)

ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV
Email marketing / Mobile marketing (6 ώρες)
Email Marketing
Βασικές έννοιες και ορολογίες
Σημαντικά χαρακτηριστικά
Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή
Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR
Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
Επικοινωνία πριν και μετά την διαμονή
Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
Παρουσίαση και χρήση των Mailchimp & Moosend
εκμάθηση Δημιουργίας Email Campaigns & Newsletters
Δημιουργία maillists
Αποστολή Email Campaigns & Newsletters
Ανάλυση στατιστικών
Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου
Mobile marketing
Ταξιδιωτικές εφαρμογές

ΕΝΟΤΗΤΑ V
Web analytics (2 ώρες)
Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
Kαθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
Στατιστικά eCommeerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website (Google Analytics)
Μελέτη και καθορισμός ROI

ΕΝΟΤΗΤΑ VΙ
Χρήσιμα εργαλεία (4 ώρες)
Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
Προσθήκη και διαχείριση ξενοδοχείου σε Booking engines
- com
- Tripadvisor
- Expedia
- Hotels κα
Booking engines για απευθείας κρατήσεις
Google My Business
Ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων
Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
Παρουσίαση βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια: 30 ώρες | κάθε ώρα εκπαίδευσης αποτελείται από 50 λεπτά
Ωράρια: Πρωινά - Απογευματινά – Βραδινά | Το ωράριο διαμορφώνεται ανάλογα με τις συμμετοχές κατόπιν συνεννόησης

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ LIVE STREAMING
To πρόγραμμα σεμιναρίου διεξάγεται με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης, μέσω online πλατφόρμας, κατά την οποία ο εισηγητής διδάσκει live, έτσι ώστε να διατηρούμαι την ποιότητα της διδασκαλίας εξίσου υψηλή και αντίστοιχη με αυτή των δια ζώσης σεμιναρίων μας.
- Live εισήγηση μέσω εύχρηστης online πλατφόρμας (τηλεμαθήματα) με χρήση laptop, desktop είτε smartphone
- Εκπαιδεύουν εισηγητές έμπειροι επαγγελματίες του κλάδου, ενεργοί στην αγορά εργασίας σε επιχειρήσεις ή διαφημιστικά agencies.
- Εκπαίδευση με πρακτικά παραδείγματα & case studies
- Πλήρες Πακέτο Σημειώσεων

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
Το ΚΕΜΕ αποτελεί Αδειοδοτημένο Κέντρο του ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού) του Υπουργείου Παιδείας με Αριθμό Αδείας 2101023 (Κε.Δι.Β.Μ.1). Μετά το πέρας του σεμιναρίου χορηγείται αντίστοιχη Βεβαίωση Σπουδών.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

420€ - Έκπτωση 10% σε Φοιτητές & Ανέργους: 380€ | Κατοχύρωση Θέσης - Προκαταβολή με την εγγραφή 100€

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας