Σκοπός
Τα Μαθήματα Προώθησης Ιστοσελίδων Ξενοδοχείων (Hotel Digital Marketing) στοχεύουν στην εξοικείωση των σπουδαστών με βασικές αρχές σχεδιασμού ενός πετυχημένου ξενοδοχειακού Website, στοχεύουν στην εκμάθηση τεχνικών διαφήμισης ιστοσελίδων , χρησιμοποιώντας το εργαλείο διαφήμισης της Google AdWords και της Facebook, καθώς και στην κατασκευή Newsletter με στόχο το πιο αποτελεσματικό mail marketing. Στα πλαίσια της προώθησης του ξενοδοχειακού site, γίνεται επίσης εκμάθηση τεχνικών SEO (Search Engine Optimization), προκειμένου η ιστοσελίδα της δικής σας ξενοδοχειακής μονάδας, ή/και οποιασδήποτε καλείσθε να προωθήσετε, να μπορεί να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης . Επίσης, διδάσκονται χρήσιμα εργαλεία εξειδικευμένα για την προβολή των ξενοδοχείων και σύγχρονες τεχνικές, π.χ. Booking Engines, Chat, CRM κ.α.
Μετά το τέλος του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: Α. Να εργαστούν ως υπάλληλοι ή στελέχη Internet Marketing σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ή ως εξειδικευμένο προσωπικό στον τομέα Hotel Social Media Marketing. Β. Να προωθήσουν αποτελεσματικά μέσω του διαδικτύου τη δική τους Ξενοδοχειακή Μονάδα. Γ. Να εργαστούν ως εξωτερικοί συνεργάτες σε Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 Traveler’s online journey (3 ώρες) Μελέτη ζήτησης Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή-ταξιδιώτη Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτησης Καθορισμός budget και μείγματος digital marketing Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης έρευνας αγοράς, μελέτη ανταγωνισμού εύρεση χωρών, εποχικότητα, δημογραφικά, social trends, συμπεριφορά καταναλωτών
ΕΝΟΤΗΤΑ II Websites for Hotels (3 ώρες) Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός ξενοδοχείου Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης Βελτιστοποίησης σελίδων με A/B tests Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη (12 ώρες) Marketing μέσω μηχανών αναζήτησης SEM (Search Engine Marketing) SEO (Search Engine Optimization) Δημιουργία και Διαχείρηση Επαγγελματικής Σελίδας (Business Page) στα Social Media Facebook Youtube (Δημιουργία καναλιού – Όροι και προϋποθέσεις) Instagram Twitter Διαφημίσεις σε social media Σχεδιασμός & Διαχείριση Διαφημίσεων (facebook) Δημιουργία Audiences Business Manager Διαφημίσεις Adwords Δημιουργία δομής λογαριασμού Διαφημίσεις αναζήτησης – Search ads Διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης – Display ads Επαναληπτικό marketing – Remarketing Διαφημίσεις Video Δημιουργία στοχευμένου κοινού – Audiences Στατιστικά Reports Pay per click advertising Δημιουργία Γραφιστικού για Διαφήμιση προβολής στο διαδίκτυο (Display Banners) Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα) Διαχείριση περιεχομένου σε social media (παραδείγματα) Affiliate marketing Έννοια του Affiliate Marketing, Πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό Δημιουργία ταξιδιωτικού ιστολογίου (Blog) ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV Email marketing / Mobile marketing (6 ώρες) Email Marketing Βασικές έννοιες και ορολογίες Σημαντικά χαρακτηριστικά Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές Επικοινωνία πριν και μετά την διαμονή Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής Παρουσίαση και χρήση των Mailchimp & Moosend εκμάθηση Δημιουργίας Email Campaigns & Newsletters Δημιουργία maillists Αποστολή Email Campaigns & Newsletters Ανάλυση στατιστικών Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου Mobile marketing Ταξιδιωτικές εφαρμογές ΕΝΟΤΗΤΑ V Web analytics (2 ώρες) Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές Kαθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία Στατιστικά eCommeerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website (Google Analytics) Μελέτη και καθορισμός ROI ΕΝΟΤΗΤΑ VΙ Χρήσιμα εργαλεία (4 ώρες) Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών Προσθήκη και διαχείριση ξενοδοχείου σε Booking engines - com - Tripadvisor - Expedia - Hotels κα Booking engines για απευθείας κρατήσεις Google My Business Ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM Εφαρμογές και ερωτηματολόγια Παρουσίαση βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων
Πληροφορίες συμμετοχής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30 ώρες (50λεπτες) / 2 μήνες ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 2 φορές την εβδομάδα x 3 ώρες ΩΡΑΡΙΑ: Πρωινά - από τις 10:30-13:00 | Απογευματινά 17:30-20:00 | Βραδινά 20:15-22:45
ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: 100€ (η προκαταβολή αφαιρείτε από το συνολικό κόστος)
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ - LIVE WEBINAR To πρόγραμμα διεξάγεται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως σύγχρονης εκπαίδευσης, με Live εισήγηση μέσω εύχρηστης online πλατφόρμας. Προϋπόθεση παρακολούθησης on-line: • Χρήση desktop ή Laptop • Χρήση κάμερας • Χρήση Μικροφώνου
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ 15 ΑΤΟΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ 100% ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ ΠΕΙΡΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ - ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΠΟΡΙΩΝ ΠΛΗΡΕΣ ΠΑΚΕΤΟ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Η KEME SEMINARS διαθέτει πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα κατά το πρότυπο QTL της ACTA-Tεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Έκπτωση 10% ισχύει για:
Για τη χορήγηση της έκπτωσης απαιτείται αντίστοιχο επίσημο έγγραφο (πχ πάσο φοίτησης ή κάρτα ανεργίας κλπ).
Η παραπάνω έκπτωση ΔΕΝ ισχύει συνδυαστικά με άλλη προσφορά.
Κόστος Συμμετοχής
Αρχικό Κόστος: 420€ σε 3 δόσεις | Έκπτωση -15% για προεγγραφές Οκτωβρίου-Νοεμβρίου : Τελικό Κόστος 355€ σε 3 δόσεις για εγγραφές μέχρι 18/09 (βλ. "Πληροφορίες συμμετοχής")
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος