Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών

ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ; ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV AUSTRIA ACADEMY

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με εισπράξεις οφειλών (debt collectors). Προϊσταμένους, υπαλλήλους, στελέχη υπηρεσιών οποιασδήποτε βαθμίδας των διαφόρων επιχειρήσεων, με στόχο να μειωθούν τα χρεωστικά υπόλοιπα από πελάτες που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους και να μην δημιουργηθεί πρόβλημα ρευστότητας της επιχείρησης αλλά ταυτόχρονα να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και να μάθουν χρήσιμες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά παράλληλα θα διαφυλάξουν τις καλές σχέσεις με τους συνεργάτες τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Φιλοσοφία του Προγράμματος
Ένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι οργανισμοί, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το αντικείμενο εργασίας τους, είναι η δυσκολία στην είσπραξη των οφειλών από τους πελάτες τους. Οι δυσκολίες πληρωμής , οι αντιρρήσεις και οι δικαιολογίες για τη μη εξόφληση των οφειλών αυξάνονται και πολλές φορές μειώνουν τις πιθανότητες για είσπραξη τους σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Περιεχόμενο του Προγράμματος
Ø Έννοια και διαδικασία ανάπτυξης της επικοινωνίας
Ø Λεκτική και μη Λεκτική Μορφή Επικοινωνίας : Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα από την υιοθέτηση αυτών
Ø Βασικές Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο Επικοινωνίας
Ø Επαγγελματική τηλεφωνική Επικοινωνία :απαιτούμενες ικανότητες & δεξιότητες ατόμων για την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής
Ø Βασικοί τύποι πελατών και τρόποι διαχείρισης αυτών
Ø Η τέχνη & τεχνικές διαπραγματεύσεων : Win-Win, Lose-Lose, Win-Lose|
Ø Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διαπραγμάτευσης
Ø Η Τέχνη της Πειθούς και τρόποι διαχείρισης «υπεκφυγής»
Ø Διαχείριση ’’συναισθηματικής φόρτισης‘‘ του Πελάτη & τρόποι προσέγγισης αυτών
Ø Διαχείριση ‘‘εκνευρισμένων‘‘ και ‘‘απότομων‘‘ Πελατών
Ø Ολοκληρωμένες Προσεγγίσεις και Δέσμευση του Πελάτη
Ø Δημιουργία αξίας με πελάτες & κτίσιμο μακροχρόνιων σχέσων
Ø Case Studies
Ø Ανακεφαλαίωση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την TUV AUSTRIA ACADEMY.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας