Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Να καταρτίσει τους εκπαιδευόμενους στην αγγλική ορολογία σχετικά με τον εξοπλισμό του γραφείου, την τήρηση λογιστικών βιβλίων, την εμπορική αλληλογραφία, την επικοινωνία με τους πελάτες και τους υπολογιστές.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: • Office supplies • Reference books • Office machinery • Office documents • Greeting visitors • Helping visitors • Office schedules • Phone calls • Qualities of a good employee • Departments • Answering the phone • Making appointments • Business letters • Graphs and charts • Office routines • Quantities • Writing invitations • Making travel arrangements • Booking a hotel room • Travel preparations • Filing equipment • Record−keeping • Business communication • Meetings • Conferences • Conference supplies • Company activities • Administrative assistant • Employment • Business transactions • Agendas • Taking meetings • The mail • Official letters • Telecommunications • Business abbreviations • Money • Banking • Wages • Bookkeeping • Requests for payment • Glossary
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος