Κατηγορία:
Οργάνωση & Διοίκηση, Management, Διακόσμηση/Μόδα/Αισθητική, Μόδα

Diploma in Fashion Management

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
ΑΘΗΝΑ
30/09/2019
100 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Όλγα Καραβερβέρη, Στέλλα Ράπτη, Κατερίνα Γκαγκάκη, Λυδία Βουσβούνη, Ελβίρα Παναγιωτοπούλου, Δήμητρα Νίκα, Αλεξάνδρα Βαρλά, Ελένη Στασινοπούλου, Γιώργος Χατζηϊωάννου, Δήμητρα Μπαλτούνα, Ελένη Ατματσίδου

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Diploma in Fashion Management απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας ή είναι ήδη επιχειρηματίες Μόδας και θέλουν να αναπτύξουν ή να βελτιώσουν περαιτέρω την δραστηριότητά τους, έχοντας μια σφαιρική γνώση και κατανόηση όλων των διαδικασιών που τη διέπουν. Απόφοιτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκείνους που θέλουν να αναπτυχθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγιούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας., καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Όλγα Καραβερβέρη – Fashion Designer
Η κορυφαία Fashion Designer μοιράζεται μαζί μας, την πλούσια εμπειρία και τις γνώσεις της στον χώρο της Μοδας.

Κατερίνα Γκαγκάκη – Communications, Perception Management and Strategic PR
H επικοινωνία, οι αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων & το Personal Branding στην πράξη.

Στέλλα Ράπτη – Εκδότρια Madame Figaro, Shape, Mirror & Celebrity
Προώθηση ενός fashion brand στο σύχρονο κόσμο των media.
Έντυπα, Ψηφιακά μέσα & influencers, facebook-google-instagram

Λυδία Βουσβούνη – Head Designer ZEUS+DIONE
Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής/Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής

Ελβίρα Παναγιωτοπούλου – Creative Director στην εταιρεία Καλογήρου / Founder της εταιρείας DiGaia
Η πορεία της κορυφαίας shoe designer & η συνεργασία με Dolce & Gabanna ως τον Balmain

Ελένη Στασινοπούλου – Editor in Chief στα MissBloom.gr και MadameFigaro.gr
Οι τάσεις στα social media – H εξέλιξη των social media influencers – Πώς διαμορφώνεται το τοπίο τώρα στα media και ποιο είναι the next big thing.
Πώς βίωσε μια επανάσταση στα media (από τα περιοδικά στο internet, στα social media, στο influencing, πίσω στα έντυπα bookazines, στο instagramming και…to be continued).

Δήμητρα Νίκα – Founder MYA Collection
-Πως ξεκίνησα το brand χωρίς να έχω εμπειρία και σχέση με τον χώρο της μόδας
-Πως ξεκίνησε ως online retail provider και πως μπήκαμε στην χονδρική πώληση
και μέσα σε ένα χρόνο έχουμε 40 καταστηματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Ντουμπάϊ
-Ποιες δυσκολιες συναντησα
-Ποιό ήταν το κίνητρο να αφήσω μια πετυχημένη καριέρα στο HR και πήρα την απόφαση να τρέξω το ΜΥΑ Collection
-Γυναικεία επιχειρηματικότητα και πως την βλέπω στην Ελλάδα- για ποιό λόγο πιστεύω οτι τα νέα παιδιά πρέπει να προσπαθούν και τι να αποφεύγουν από λάθη τα οποία εγώ δεν είχα κάποιον να μάθω
-Ποιά είναι τα βήματα για το μέλλον

Αλεξάνδρα Βαρλά – Διοργανώτρια του Fashion Law Conference “Fashioning the Law: Design – Protect – Trade – Mediate”

Γιώργος Χατζηϊωάννου – Digital Marketer
Δημιουργία ολοκληρωμένης Digital Στρατηγικής για την επιχείρηση Μόδας

Δήμητρα Μπαλτούνα – Event Management
Βήμα προς βήμα η διοργάνωση μίας επίδειξης Μόδας και των event που αφορούν την βιομηχανία της Μόδας.

Ενότητα 1
Εισαγωγή στη Μόδα και στην Επιχειρηματικότητα
Ορισμοί και προσδιορισμός του βασικού πλαισίου
Ο Επιχειρηματίας της Μόδας
Το Χαρτοφυλάκιο των Δεξιοτήτων του Επιχειρηματία Μόδας
Τα χαρακτηριστικά του Επιχειρηματία Μόδας
Ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών
Κατάτμηση της Αγοράς της Βιομηχανίας της Μόδας
Η Εφοδιαστική Αλυσίδα
Οι Βασικοί Τομείς στη Βιομηχανία της Μόδας – Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας
Δικτύωση
Η ανάπτυξη & η σημασία της έννοιας της Δικτύωσης στη δημιουργία μιας επιτυχημένης Επιχείρησης Μόδας
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Ορισμοί
Ανάλυση SWOT
Επιχειρηματικό Σχέδιο & Business Canvas Model
Ανάλυση των 7 κύριων αρχείων ενός Επαγγελματικού Σχεδίου
Business Canvas Model
Νέα Επιχείρηση Μόδας
Έναρξη Νέας Επιχείρησης Μόδας
Αγορά Υπάρχουσας Επιχείρησης Μόδας
Franchise
Ανάλυση των 7 βημάτων στη δημιουργία μιας Επιχείρησης

Ενότητα 2
Marketing & Branding
Ορισμοί
Ανάλυση της Στρατηγικής Marketing & Branding
Brand Identity, Product Development, Market Positioning
Έρευνα Αγοράς
Ανάλυση Στρατηγικής Έρευνας Αγοράς
Πωλήσεις & Διαπραγματεύσεις
Ανάλυση Στρατηγικής Πωλήσεων & Διαπραγματεύσεων
Τα Στάδια της Πώλησης
Αναγνώριση των βασικών Στυλ Συμπεριφοράς
Κύκλος Σχεδιασμού & Παραγωγής
Ανάλυση του Κύκλου Σχεδιασμού & Παραγωγής
Πηγές Χρηματοδότησης
Ανάλυση των Εναλλακτικών Πηγών Χρηματοδότησης
Επιλογή τρόπου Χρηματοδότησης ανάλογα με τη χρονική Φάση της Επιχείρησης
Τα Βασικά Οικονομικά των Μικρών Επιχειρήσεων
Ανάλυση Βασικών Οικονομικών Εννοιών
Δεξιότητες Διαχείρισης Έργου & Διοίκηση Επιχείρησης

Workshop
Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο ” ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΜΒΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΔΑΣ “

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας