ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ - ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ
Τα Στελέχη που εμπλέκονται στη Διαχείριση των Παραγγελιών Πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική Παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.
Το Σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Εμπορικής Λειτουργίας, από τις επισκέψεις του Πωλητή, τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν Παραγωγική ή απλά Εμπορική Δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των Στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει.
Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των προβλημάτων αυτών, σε σύνδεση με Πρακτικές και Εργαλεία Επίλυσης είναι το παρακάτω:
Με τι κριτήρια προγραμματίζουν οι Πωλητές τις επισκέψεις τους στους Πελάτες;
Εργαλεία Προγραμματισμού & Απολογισμού.
Οι Πωλητές προετοιμάζονται κατάλληλα για την επίσκεψη στον Πελάτη; Τι στοιχεία έχουν στη διάθεσή τους;
Εργαλεία Web Reporting
Προσεγγίζονται συστηματικά τα πιθανά νέα Σημεία Πώλησης;
Εργαλεία Geomarketing
Πώς κατηγοριοποιούνται οι Πελάτες με βάση την Αξιοπιστία, τη δυναμική Ανάπτυξης, τον Τζίρο και την Κερδοφορία.
Παραγγελίες άμεσα Απαιτητές που αποδιοργανώνουν το όλο Σύστημα.
Εργαλεία: ABC Analysis των Πελατών
Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης Αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη Ποσότητα.
Εργαλεία Υπολογισμού
Πότε ένα Προϊόν που δεν κινείται αρκετά πρέπει να προωθείται με Προσφορές. Πώς υπολογίζεται η τιμή Προσφοράς.
Σχετικά Εργαλεία Υπολογισμού τιμής Προσφορών
Ανεπαρκής ενημέρωση του Πελάτη για ελλείψεις Προϊόντων. Έλλειψη προτεραιότητας στην εξυπηρέτηση των Πελατών σε περιπτώσεις περιορισμένων Ποσοτήτων.
Εργαλεία Διαχείρισης
Δεν γίνεται έγκαιρα Πιστωτικός Έλεγχος Πελατών, με αποτέλεσμα ενώ έχει ετοιμασθεί η Παραγγελία να ανακαλείται και να χάνεται πολύτιμος Χρόνος. Πώς ορίζεται η Αρχική Πιστωτική Πολιτική με έναν νέο Πελάτη και πώς παρακολουθούνται οι Κίνδυνοι στη συνέχεια.
Εργαλεία και Διαχείριση μέσω Smartphone ή Tablet
Καθυστέρηση της πληροφόρησης της Εταιρείας για συμφωνίες των Πωλητών με Πελάτες (ειδικές τιμές) σε περιπτώσεις που η Προσφορά και η Παραγγελία απέχουν χρονικά λίγες ώρες: Εμπλουτισμός και Παραμετροποίηση Συστήματος CRM.
Δεν σχεδιάζονται τα Δρομολόγια με τη μέγιστη δυνατή Αξιοποίηση των Πόρων – Άσκοπα Δρομολόγια. Εφαρμογές Διαχείρισης και Βέλτιστης Αξιοποίησης στόλου Οχημάτων - Εφαρμογές GIS μέσω Εταιρειών Παροχής ανάλογων Υπηρεσιών.
Λάθη στο Picking. Τρόποι Βελτίωσης - Κυκλικές Απογραφές με βάση την ABC Analysis και τη Μελέτη Χρόνων Μεθόδων.
Ελλιπής Ποιοτικός Έλεγχος.
Μη τήρηση συμφωνημένου τρόπου Είσπραξης. Ο οδηγός αδυνατεί να πάρει την επιταγή ή τα μετρητά που συμφωνήθηκαν. Πώς το Διαχειριζόμαστε; Τι πρέπει να προβλέπεται στις Διαδικασίες;
Δεν υπάρχει πληροφόρηση των Πωλητών (και του Customer Service) για σημαντικά στοιχεία του Πελάτη, όπως η πορεία του Τζίρου του, οι Κωδικοί με τις περισσότερες Αγορές, οι Κωδικοί σε άνοδο και πτώση, τα Προϊόντα σε Προσφορά και ποια Εργαλεία χρειαζόμαστε, ώστε να εφοδιάζουμε τον Πωλητή με όλες τις χρήσιμες Παραγγελίες.
Εργαλεία ABC Analysis Κωδικών του κάθε Πελάτη
Παρακολούθηση των εγγυήσεων και των συμβολαίων συντήρησης του Εξοπλισμού.
Ειδικά Εργαλεία σε Excel
Καθυστερήσεις στην ενημέρωση της Αποθήκης από τους Πωλητές. Εφαρμογές για την On Line (μέσω του Tablet του Πωλητή) ενημέρωση των Αποθεμάτων και επί τόπου αποστολή της Παραγγελίας στο ERP της Επιχείρησης.
Μεγάλος αριθμός παραγγελιών (fax, email, τηλεφωνητής) σε ώρες που δεν υπάρχει δυνατότητα Επικοινωνίας με τον Πελάτη: Καλές Πρακτικές Διαχείρισης.
Καθυστέρηση Δρομολογίων λόγω ελλείψεων Kωδικών.
Εργαλεία για Διαχείριση του Αποθέματος, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ελλείψεις.
Τιμολόγηση Προϊόντων που είναι σε έλλειψη λόγω λανθασμένης αποτύπωσης Αποθέματος.
Εργαλεία για Στατιστικές Μεθόδους και Πρακτικές για τη βελτίωση της Ακρίβειας των Αποθεμάτων
Έκτακτες Παραγγελίες.
Εργαλεία: ABC Analysis - Καλές Πρακτικές διευθέτησής τους
Ελλιπής ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος για ημερομηνίες λήξης Προϊόντων και έλλειψη Συστήματος Διαχείρισης Κοντόληκτων ώστε να μειωθεί με την κατάλληλη Διαχείριση το Ποσοστό των καταστροφών: Σύστημα Διαχείρισης Κοντόληκτων.
Σύστημα Αναφορών.
Εργαλεία: Πρότυπο Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών
Το Σεμινάριο είναι κατ’ ουσίαν ένα Workshop επίλυσης των προβλημάτων στους προαναφερθέντες τομείς. Θα εξετασθούν ένα προς ένα όλα τα ανωτέρω προβλήματα, θα παρουσιασθούν τα Εργαλεία με τα οποία επιλύονται και οι καλές Πρακτικές και Διαδικασίες που εφαρμόζονται διεθνώς, ενώ θα εξετασθούν και όσα επιπλέον ζητήματα τεθούν από τους συμμετέχοντες.
Έτσι, δημιουργείται μια ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τις εφαρμοζόμενες καλές Πρακτικές. Τα παρουσιαζόμενα Εργαλεία είναι έτοιμα προς άμεση Εφαρμογή, ενώ εάν κάποιος εκ των συμμετεχόντων επιθυμεί κάποια Προσαρμογή, αυτή υλοποιείται χωρίς κόστος από τους Συμβούλους της Εταιρείας μας.
Επίσης, θα περιγραφούν οι Απαιτήσεις που τίθενται κατά τον Σχεδιασμό ή τη Βελτίωση - Επέκταση ενός Συστήματος ERP για τη Διαχείριση των Παραγγελιών, καταγράφοντας τι Δεδομένα πρέπει να παρέχονται από το ERP και τι Αναφορές πρέπει να είναι σε θέση να δίνει σε κάθε βήμα.