Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Social Media

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EUROTraining
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Εκπαιδευτής – Άγγελος Στεφανόπουλος
Digital Marketing Consultant-Project Manager. MA in Marketing-PR and Crisis Management, BA in Linguistics and Business English. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στις Στρατηγικές του Digital Marketing, στις σύγχρονες τακτικές επικοινωνίας και στις διαδικασίες του Rebranding & Repositioning. Επίσης γνωρίζει σε βάθος τις τακτικές βελτιστοποίησης των διαφημιστικών ενεργειών (campaigns) που αυξάνουν το λεγόμενο return on investment-ROI και δημιουργούν το προσδοκώμενο ανταποδοτικό όφελος για τις επιχειρήσεις

Περιγραφή σεμιναρίου

Το πιο ολοκληρωμένο σεμινάριο γύρω από τα social media, σας παρέχει στρατηγικές και πρακτικές γνώσεις σε 7 διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα. Στο κάθε ένα αναλύουμε τις στρατηγικές δυνατότητες αλλά και τα εργαλεία που μας δίνονται. Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα γνωρίζετε με ακρίβεια ποια εργαλεία υπάρχουν, πως να τα χρησιμοποιήσετε στρατηγικά και έχετε έναν πλήρη οδηγό για δημιουργία ύλης. Το σεμινάριο αναλύει τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter YouTube, LinkedIn, Instagram, Adwords, Analytics και παρέχει γνώσεις για διαφήμιση.

Αναλυτικότερα οι 4 Ενότητες στο σεμινάριο Social Media

1. Στρατηγική και σχεδιασμός στο ψηφιακό marketing και τα κοινωνικά δίκτυα
• To Digital Marketing-SEO ως εργαλειοθήκη στην προώθηση υπηρεσιών
• Η έννοια των Social Media και η σύνδεση με το Brand
• Τα οφέλη και οι ευκαιρίες της χρήσης των Social Media
• Στρατηγικές χτισίματος Brand στα Social Media
• Key points για επιτυχημένο branding
• Rebranding vs Repositioning
• Το Rebranding στα Social Media
• Καλές πρακτικές για επιτυχημένο Rebranding στα social Media
• Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα – Παραδείγματα ορθής και μη ορθής διαχείρισης προϊόντων και υπηρεσιών

2. Εργαλεία ψηφιακού marketing
INTERNET-WEB SITES-CONTENT MARKETING
• Η χρησιμότητα του Content Marketing ως εργαλείο χτησίματος του Brand
• Κανόνες ορθής Χρήσης Ιστοσελίδας/ Website
Digital Display Advertising
• Ψηφιακή Διαφήμιση Ορισμός – προσαρμογή – Τοποθέτηση – Ανάλυση

3. Social Media Marketing
Εισαγωγή – Παρουσίαση και Αξιολόγηση
• Facebook
• Instagram
• AdWords-Display
• Youtube
• Twitter
• Linkedin

4. Analytics
• Τα 5 “ΔΕΝ” στην χρήση των Social Media
• Παραδείγματα Ορθής και η Ορθής Χρήσης Κοινωνικών Δικτύων και Customer Response από εταιρίες

Πληροφορίες συμμετοχής

Ολιγομελή
Πρωινά – Απογευματινά
Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.