Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Tο σεμινάριο παρέχει μια ολιστική επισκόπηση των κυριότερων μεθόδων ανάλυσης εμπορικών σημάτων (μαρκών), καθώς και της δημιουργίας, της ανάπτυξης και της διαχείρισης μαρκών. Το σεμινάριο αυτό είναι βασικά ένας πρακτικός οδηγός για όλους εκείνους που ασχολούνται με το marketing προϊόντων και υπηρεσιών, προσφέροντας όλα τα συστατικά της διαχείρισης εμπορικών μαρκών, ενώ μια μεγάλη ποικιλία προτύπων και τεχνικών βοηθούν τις επιχειρήσεις να χτίσουν ισχυρά εμπορικά σήματα στην Αγορά.
Περιγραφή σεμιναρίου
Συνοπτικό πρόγραμμα Επικοινωνία μάρκας. Ο ρόλος της μάρκας σαν μέσο επικοινωνίας της επιχείρησης. Μέθοδοι διαχείρισης μαρκών σε σχέση με το marketing. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά της εξυπηρέτησης, της λιανικής πώλησης και της πώλησης B2B, από την πλευρά του brand management. Μέθοδοι επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Ανάλυση πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων κάθε μέσου επικοινωνίας. Internet και brand management. Πως δημιουργείται μια μάρκα; Υπάρχει προσωπικότητα σε μια μάρκα; Γνωστικές διαστάσεις μιας μάρκας και επικοινωνία. Στρατηγικές και τακτικές χρήσεις των γνωστικών διαστάσεων, για την διαχείριση των μαρκών. Μάρκες και ικανοποίηση πελατών. Συναισθηματικές διαστάσεις μιας μάρκας. Διαδικασία για τον προγραμματισμό και την διαχείριση των εμπορικών μαρκών; Στρατηγικές και τακτικές για την δημιουργία και την ανάπτυξη μαρκών. Έρευνα αγοράς, καταναλωτής και μάρκα προϊόντος. Το προσωπικό της επιχείρησης και η διαχείριση προϊόντων.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος