Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που αποσκοπούν στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την αξιολόγηση των υπηρεσιών, τη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και τη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: 1. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών 2. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών 3. Η διαχείριση του πελατών 4. Επικοινωνία με τους πελάτες 5. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης 6. Ομάδες εξυπηρέτησης 7. Η πίστη των πελατών
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας