Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Customer Services

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ο Δημήτρης Τσώκος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος Μ.Β.Α. (του Πανεπιστημίου του Kingston) με ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού.Διαθέτει πάνω από 25 έτη εργασιακή προϋπηρεσία και εκπαιδευτική εμπειρία 18 ετών, με συμμετοχή σε περισσότερα από 800 σεμινάρια και περισσότερες από 10.000 εκπαιδευτικές ώρες. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης σε μεγάλο όμιλο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση του Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εκπαίδευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις και έχει συμμετάσχει και στην συγγραφή βιβλίου που έχει εκδοθεί με τίτλο “Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού”.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που επιθυμούν να παρέχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που αποσκοπούν στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την αξιολόγηση των υπηρεσιών, τη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και τη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών
2. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
3. Η διαχείριση του πελατών
4. Επικοινωνία με τους πελάτες
5. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Ομάδες εξυπηρέτησης
7. Η πίστη των πελατών

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.