Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών

Customer Services

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Δημήτρης Τσώκος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος Μ.Β.Α. (του Πανεπιστημίου του Kingston) με ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού.Διαθέτει πάνω από 25 έτη εργασιακή προϋπηρεσία και εκπαιδευτική εμπειρία 18 ετών, με συμμετοχή σε περισσότερα από 800 σεμινάρια και περισσότερες από 10.000 εκπαιδευτικές ώρες. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης σε μεγάλο όμιλο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση του Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εκπαίδευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις και έχει συμμετάσχει και στην συγγραφή βιβλίου που έχει εκδοθεί με τίτλο “Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού”.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που επιθυμούν να παρέχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων που αποσκοπούν στην άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την αξιολόγηση των υπηρεσιών, τη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και τη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών
2. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
3. Η διαχείριση του πελατών
4. Επικοινωνία με τους πελάτες
5. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Ομάδες εξυπηρέτησης
7. Η πίστη των πελατών

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας