Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Google Adwords - Google Analytics

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Eξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και καταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε Web Designers, Developers, διαχειριστές Ιστοσελίδων, σε Στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με την παρακολούθηση και ανάλυση της επισκεψιμότητας του Ιστοτόπου της εταιρίας τους, σε στελέχη του τμήματος πωλήσεων επιχειρήσεων αλλά και σε μεμονωμένους χρήστες που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν την κίνηση της Ιστοσελίδας τους.

Σκοπός

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι η παρουσίαση και η εκπαίδευση στην αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η διαφήμιση μέσω του AdWords της γνωστής Μηχανής Αναζήτησης Google. Ακόμη, ο κάθε υποψήφιος θα μάθει με ποιο τρόπο να κάνει αποτελεσματική έρευνα αγοράς έτσι ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις κλειδιά χωρίς να βγαίνει εκτός προϋπολογισμού. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των συμμετεχόντων στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα αυξήσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων και των Ιστοχώρων που διαχειρίζονται. Είναι η εξοικείωση με το περιβάλλον του Google Analytics. Εκμάθηση του τρόπου παραμετροποίησής του καθώς και δυνατότητα ανάλυση και αξιολόγησης των δεδομένων που καταγράφει. Με το τέλος του σεμιναρίου οι σπουδαστές του Google Analytics θα μπορούν να αντιλαμβάνονται την συμπεριφορά των επισκεπτών, να μάθουν λεπτομέρειες για το πώς αποδίδει η κάθε σελίδα, πόση ώρα παρέμειναν στην ιστοσελίδα, από πού προέρχονται οι επισκέπτες, πόσοι από αυτούς κάνουν ενέργειες που έχουν οριστεί ως στόχοι καθώς επίσης να αξιοποιούν τα αποτελέσματα στην διαμόρφωση της προώθησης των Ιστοσελίδων τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Συνοπτικό πρόγραμμα
GOOGLE ADWORDS

Ενότητα 1
• Η αγορά του Internet
• Internet Advertsing models (Από Contextual έως Performance based και Semantic Advertising)
• Internet Advertising Display Advertising, Real time bidding και Programmatic Buying
• Internet Advertsing revenue Models (Performance based Revenue Models και Fixed Cost
models, πλήρη ανάλυση)
• Υπολογισμός effective CPM / CPC για Advertisers και Publisher
• Καθορισμός maximum CPC για affiliate (Performance based Marketing) και Adwords

Ενότητα 2
• Google Adwords: από τη θεωρία στην πράξη (pay per click, contextual ads)
• Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια Google Adwords
• Υπολογισμός κόστους, στατιστικά, ορολογία
• Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
• Μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες
• Καμπάνιες για πολλαπλές συσκευές
• Στρατηγική για τα Conversions και Conversion tracking
• Συνδέσεις Adwords με web analytics / youtube channels και άλλα third party tools
• Αναφορά σε στρατηγική επιλογής keywords, στην επιλογή στρατηγικών
bidding (Bidding Strategy)
• Τύποι campaigns και η διαδικασία Campaign Set up
• Keyword Optimization στρατηγικές
• Display campaigns (targeting image ads & text ads ανά θέμα, keyword ή συγκεκριμένο website)
• Mobile Ads , new ad formats & extensions (Call out extension)
• App Promotion Ads
• Remarketing campaigns
• Dynamic Search Ads (Προβολή διαφημίσεων από το περιεχόμενο του website
σας χρησιμοποιώντας
το Google’s organic search index)
• Reporting tools

Ενότητα 3
• Display Advertising: ορολογία, χαρακτηριστικά,
• Banners: συνηθισμένα format, πως να δημιουργήσετε banner, συμβουλές επιτυχίας
• Video ads: ανάπτυξη καμπάνιας, στόχοι
• Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας
• Online media planning και buying

GOOGLE ANALYTICS

• Γνωριμία - Παρουσίαση θεματολογίας - Τι είναι το google analytics - Χρησιμότητα -
KPIs - Πηγές Επισκεψιμότητας
• Conversions - Goals Views - Δομήλογαριασμού - Εγκατάσταση Google Analytics
• Περιήγηση στο GoogleAnalytics - Σημαντικά Reports
• Πρακτική Άσκηση
• Google Analytics Ecommerce - Χρήσιμα Reports - Google Analytics + Adwords -
Google Analytics + Webmaster Tools
• Manual Tagging - Url Builder - Google Analytics + Facebook Ads
• Συντομεύσεις - ΠίνακεςΕλέγχου - Custom Reports - Segments
• Google Analytics Quiz - Πρακτικές Ασκήσεις – Απορίες

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.