Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Πωλήσεις

Τηλεφωνικές Πωλήσεις

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Πωλήσεις

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Εξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και καταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται σε όλα τα στελέχη τα οποία εμπλέκονται σε πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών σημαντικής αξίας και / ή συνεπάγονται σημαντικές αποφάσεις από πλευράς αγοραστή. Απευθύνεται επίσης σε στελέχη υποστήριξης πωλήσεων και σε στελέχη marketing ή σε οποιονδήποτε άλλον έρχεται σε επαφή με πελάτες και κρίσιμο αντικείμενο της δουλειάς του είναι, ή θα έπρεπε να είναι, η δημιουργία αξίας για τον πελάτη.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των πωλητών με την εφαρμογή σύγχρονης μεθοδολογίας σχεδιασμού και υλοποίησης της διαδικασίας των τηλεφωνικών επαφών με υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες. Το σεμινάριο αποτελεί ένα εργαλείο εφαρμογής γνώσεων και δεξιοτήτων των πωλητών που ασχολούνται με την προώθηση πωλήσεων υπηρεσιών και προϊόντων μέσω του τηλεφώνου. 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 Συνοπτικό πρόγραμμα

• Έναρξη Τηλεφωνικής Συνομιλίας
• Υποστήριξη
• Αναγνώριση Στυλ Ομιλητή
• Αντιμετώπιση Αρνητικών Στάσεων Πελατών
• Κλείσιμο Τηλεφωνικής Συνομιλίας
• Αυτόδιαχείριση
• Follow up

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας