Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Visual Merchandising – Αρχές προβολής προϊόντων & τάσεις styling 2020/21 (3-ΗΜΕΡΟ) - ΤΑΧΥΡΥΘΜΟ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ
Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας. Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεχίζει να συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων. Στην εκπαίδευση έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 συνεργάζεται με το UKFC στην εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design (επίπεδο Foundation). Είναι ιδρύτρια του in-design seminars με εξειδίκευση στην εκπαίδευση επαγγελματιών στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, έχοντας από το 2008 εκπαιδεύσει πάνω από 1000 επαγγελματίες, όπως και προσωπικό εταιρειών (Β2Β συνεργασίες) από τους χώρους της κατασκευής και διαμόρφωσης εσωτερικών χώρων, εξοπλισμού, εμπορίου επίπλων και λευκών ειδών. Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design με παρακολούθηση σεμιναρίων (CSM Visual Merchandising – Fashion , Interiors, 2009/2013, Interior Styling 2014, Applying your imagination 2015), με επισκέψεις σε διεθνείς εκθέσεις, αλλά και με συνεργασία με την NCS και την Global Colour. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο, συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώση με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς interior design, interior styling (διακόσμηση/διαμόρφωση καταστημάτων), visual merchandising (οπτική επικοινωνία) και visual communication (εφαρμογή γραφιστικής στον εμπορικό χώρο).

Περιγραφή σεμιναρίου

Από τις 10/3/2020 έχουμε σταματήσει το πρόγραμμα των μαθημάτων μας, ύστερα από υπουργική απόφαση για αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, λόγω εξάπλωσης του Κορωνοϊού. Οι ημερομηνίες που αναγράφονται δεν ισχύουν. Όταν οριστεί η επαναλειτουργία μας, θα ορίσουμε τις νέες ημερομηνίες.

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008, πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Visual Merchandising στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιριών. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις styling.

Περιγραφή: Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του. Επομένως ο ρόλος της προβολής γίνεται πολυδιάστατος συνδεόμενος με την πραγματική προβολή προϊόντων (βιτρίνα, showroom, κατάστημα) αλλά και με ψηφιακή προβολή τους (μέσα από τα social media και το διαδίκτυο). Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, αλλά και στη μόδα όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς. Τα πρότυπα των Generation Ζ και Alpha, αλλάζουν την αισθητική του νεανικού στυλ, με τάσεις όπως αυτή του tech-tility να εμπνέουν μια αισθητική όπου το πραγματικό συναντά το ψηφιακό. Σύμφωνα με τους αναλυτές τάσεων και εικόνων το ενδιαφέρον μας είναι περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών και επομένως πιο γρήγορων και στοχευμένων οπτικών μηνυμάτων εφόσον ο εμπορικός χώρος μετατρέπεται σε μια εμπειρία η οποία εξαρτάται τόσο από τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων, αλλά και από γενικά στοιχεία ατμόσφαιρας με τον εξοπλισμό, την εσωτερική διαμόρφωση, την κυκλοφορία μέσα στο χώρο και τα οπτικά και στυλιστικά μηνύματα.

Την 1η και 2η ημέρα ασχολούμαστε με τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης στη βιτρίνα και το εσωτερικό του καταστήματος, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Για αυτό το λόγο εξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλιστικών συνδυασμών (για το 2020/21 και για το 2021/22), όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Την 3η ημέρα πραγματοποιούμε μια ολοκληρωμένη πρόταση προβολής προϊόντων, εστιάζοντας στις τεχνικές προβολής και τους στιλιστικούς συνδυασμούς. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής όπως και mood boards χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών.

 

Πληροφορίες συμμετοχής

Υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων μέχρι την ολοκλήρωση του κάθε προγράμματος/ενότητας, όπως και η πληρωμή με κάρτα (POS). Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ.
 

Κόστος Συμμετοχής

130 Eυρώ
110 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανέργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.