Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Διοργάνωση Εκδηλώσεων – Event Management

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου έχει σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ και διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις. Είναι Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Kiss 92,9 και έχει εργαστεί σε ραδιοτηλεοπτικά και έντυπα Μέσα Ενημέρωσης, καθώς και στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του ΟΔΙΕ (Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος). Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων (το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα), όπου το 2005 εξελέγη για πρώτη φορά στο Διοικητικό Συμβούλιο και στο Προεδρείο αυτής ως Ταμίας.Συγγραφέας των βιβλίων, Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων εκδόσεις Σταμούλης 2008 και Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης 2011 Εκπαιδευτική Εμπειρία:
• Επικοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο Αθηνών – Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος Καταστροφών και Κρίσεων» υπο τη Διεύθυνση του καθηγητού Ευθυμίου Λέκκα.
• Εκπαιδευτής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά (Κέντρο Ερευνών),στελεχών επιχειρήσεων μέσω Ευρωπαικών Κοινοτικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθώπινου Δυναμικού.
• Εκπαιδευτής Καθηγητών Β' βάθμιας εκπαίδευσης απο το 2009. Παράδοση σεμιναρίων Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων και ανάπτυξης Σχέσεων και επανακαθορισμού Επικοινωνίας της Διδασκαλίας.
• Εκπαιδευτής στελεχών Επιχειρήσεων ενδοεπιχειρησιακού χαρακτήρα σε θέματα Ανάπτυξης – Επικοινωνίας – Διαχείρισης Κρίσεων και Σχέσεων.
• Εκπαιδευτής στελεχών υποψηφίων σε εκλογικές διαδικασίες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στην Κεντρική Πολιτική σκηνή σε θέματα Επικοινωνίας – Διαχείρισης Εικόνας – Στρατηγικής – Coaching.

Σκοπός

Το σεμιναρίου επιθυμεί να πείσει τους συμμετέχοντες πως κάθε εκδήλωση μπορεί να προσφέρει τη μεθοδολογία και τα εργαλεία ώστε κάθε συμμετέχων πρακτικά να είναι σε θέση να σχεδιάσει στρατηγικά αλλά και να υλοποιήσει (να διοργανώσει) οποιαδήποτε εκδήλωση με επιτυχία και αποτελεσματικότητα.

Περιγραφή σεμιναρίου

«Οι εκδηλώσεις κάθε επιχείρησης – οργανισμού – κράτους είναι ο κεντρικός άξονας της εικόνας τους και μία από τις βασικές πηγές εσόδων τους»

Θεματολογία
• Branding Εκδηλώσεων – Κάθε εκδήλωση, θα είναι Brand.
• Κατηγορίες εκδηλώσεων: Μega Event – Hallmark Events – Major Event – Local Or Community Event – Festival – Sports Event – Business Event
• Η σπουδαιότητα της στρατηγικής διοργάνωσης εκδηλώσεων.
• Η κουλτούρα και ο πολιτισμός μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων
• Η δομή του στρατηγικού σχεδιασμού
• Xoρηγία και το Sponsoring
• Προβολή – διαφήμιση και δημοσιότητα των εκδηλώσεων
• Ο Event Manager
• Το κοστολόγιο – το Check list
• Το Budget – το εξοδολόγιο
• Απειλές και κρίσεις στις εκδηλώσεις
• Επικοινωνιακή Διαχείριση κρίσεων σε εκδηλώσεις
• Οι προσκεκλημένοι (Επιλογή προσκεκλημένων)
• Φωτισμός – ήχος – ειδικά εφέ – οπτικοακουστικά μέσα – οι προσκλήσεις – διακόσμηση – Μέσα Μεταφοράς – το αναμνηστικό δώρο
• Εκπαίδευση προσωπικού
• Σαβουάρ Βίβρ – Catering

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.