Εισηγητής
Περιγραφή σεμιναρίου
Κατά πόσο τα παιδιά είναι έτοιμα να πάνε σχολείο; Η ετοιμότητα για μάθηση δεν είναι μόνο θέμα βιολογικής ωρίμανσης, αλλά επηρεάζεται ουσιαστικά από τον πλούτο ή την στέρηση των πρώτων ερεθισμάτων αλλά και από την προσχολική εκπαίδευση. Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι: Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται ολοένα και περισσότερο στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας. Η πρώιμη ανίχνευση και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών αλλά και των οικογενειών τους, επειδή μας επιτρέπει να οργανώσουμε έγκαιρα παρεμβατικά παιδαγωγικά και θεραπευτικά προγράμματα με στόχο την μαθησιακή ενίσχυση των παιδιών αλλά και την ψυχοσυναισθηματική στήριξη των ίδιων και των γονιών τους. Στο σεμινάριο θα επεξεργαστούν οι παρακάτω ενότητες: ♦ Σχολική ανάπτυξη – εξέλιξη ♦ Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών ♦ Σχολική ετοιμότητα ♦ Τεχνικές ενίσχυσης γνωστικών δεξιοτήτων για παιδιά προσχολικής ηλικίας ♦ Πότε γίνεται η παραπομπή στον ειδικό ♦ Συνεργασία με τους γονείς - Αξιολογώντας τα γεγονότα της οικογένειας ♦ Διακρίνοντας τις μαθησιακές δυσκολίες από τις ψυχοσυναισθηματικές διαταραχές ♦ Παρουσίαση περιπτώσεων. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Βίντεο παρουσίασης Σεμιναρίου
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος