Κατηγορία:
Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής - Certified Front Office Professional (CFOP)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Computer Start
ΑΘΗΝΑ
11/04/2019
ΑΘΗΝΑ
09/05/2019
ΑΘΗΝΑ
13/06/2019

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους όσους εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν ως υπάλληλοι υποδοχής σε ξενοδοχειακή μονάδα και σε Πτυχιούχους Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επίσης, απευθύνεται σε άτομα που δουλεύουν εποχιακά σε ξενοδοχειακές μονάδες και που με το CFOP θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους. Τέλος, απευθύνεται σε τελειόφοιτους λυκείου ή ανέργους κάθε ηλικίας.

ΣΚΟΠΟΣ

Ο Σκοπός της εκπαίδευσης είναι: Οι σπουδαστές να εκπαιδευτούν σε επαγγελματικό επίπεδο για το σχεδιασμό υπηρεσιών υποδοχής & εξυπηρέτησης καταλυμάτων. Οργάνωσης και δημιουργίας της ιδανικής αναλογίας προσφοράς υπηρεσιών ανά πελάτη, της διαφοροποίησης των τουριστικών προσδοκιών με την κατάλληλη δημιουργία προϊόντων με στόχο την ικανοποίηση των τουριστών
Στόχος της εκπαίδευσης είναι: να διασφαλίσουν το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της υποδοχής και εξυπηρέτησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι Απόφοιτοι είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων αλλά και η διαχείριση παραπόνων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Θεματικές Ενότητες
• Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής
• Το τμήμα υποδοχής
• Υπηρεσία υπνοδωματίων
• Κρατήσεις
• Αφίξεις
• Τήρηση λογαριασμών
• Αναχωρήσεις
• Ταμείο
• Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
• Διαχείριση παράπονων
• Εξυπηρέτηση Πελατών
• Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία

Πιστοποίηση
Στο τέλος της φοίτησης οι υποψήφιοι αξιολογούνται και παρέχονται 3 ΒεβαιώσειςΚατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένες από το Υπουργείο Παιδείας Αρ. Αδείας: 2100634 - Κε.Δι.Βι.Μ.1 COMPUTER START και αναγνωρισμένη για την αγορά εργασίας. (Το Σεμινάριο έχει εγκριθεί και πιστοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας)
1. Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου – Receptionist(Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)
2. Εξυπηρέτηση Πελάτη – CustomerService (Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)
3. Διαχείριση Παραπόνων - ComplaintHandling (Πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1)

Πιστοποίηση από το Τεχνοβλαστό του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης μετά από εξετάσεις οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής πάνω στο αντικείμενο. Η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της πιστοποίησης.

Certified Front Office Professional (CFOP) - Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής (Χωρίς το κόστος Πιστοποίησης ACTA CFOP)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Διάρκεια: 3 μήνες- 4 ώρες εβδομαδιαία ή 2 μήνες - 6 ώρες εβδομαδιαία | 50 ώρες
• Επαγγελματική εκπαίδευση
• Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότηταεκπαίδευσης από απόσταση (e- learning)
• Το Σεμινάριο επιδοτείται 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας