Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Ο Σκοπός της εκπαίδευσης είναι: Οι σπουδαστές να εκπαιδευτούν σε επαγγελματικό επίπεδο για το σχεδιασμό υπηρεσιών υποδοχής & εξυπηρέτησης καταλυμάτων. Επίσης να κατέχουν την οργάνωση και δημιουργία της ιδανικής αναλογίας προσφοράς υπηρεσιών ανά πελάτη, τη διαφοροποίηση των τουριστικών προσδοκιών με την κατάλληλη δημιουργία προϊόντων έχοντας πάντα ως στόχο την ικανοποίηση των τουριστών. Στόχος της εκπαίδευσης είναι να διασφαλίσουν το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της υποδοχής και εξυπηρέτησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι Απόφοιτοι είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων, αλλά και η διαχείριση παραπόνων.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Θεματικές Ενότητες • Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής • Το τμήμα υποδοχής • Υπηρεσία υπνοδωματίων • Κρατήσεις • Αφίξεις • Τήρηση λογαριασμών • Αναχωρήσεις • Ταμείο • Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών • Διαχείριση παράπονων • Εξυπηρέτηση Πελατών • Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες • Επαγγελματική εκπαίδευση • Διάρκεια: 3 μήνες- 4 ώρες εβδομαδιαία ή 2 μήνες – 6 ώρες εβδομαδιαία | 50 ώρες • Επαγγελματική εκπαίδευση • Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e-learning) • Το Σεμινάριο επιδοτείται 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ Πιστοποίηση Στο τέλος της φοίτησης οι υποψήφιοι αξιολογούνται και παρέχονται 4 Βεβαιώσεις Κατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Αρ. Αδείας: 2100634 - Κε.Δι.Βι.Μ.1 COMPUTER START και αναγνωρισμένες για την αγορά εργασίας. (Οι βεβαίωσεις σπουδών εκδίδονται στα Ελληνικά & στα Αγγλικά διότι έχουν εγκριθεί και πιστοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων) 1. Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου – Receptionist 2. Εξυπηρέτηση Πελάτη – Customer Service 3. Διαχείριση Παραπόνων - Complaint Handling Πιστοποίηση από το Τεχνοβλαστό του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μετά από εξετάσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής πάνω στο αντικείμενο. Η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της πιστοποίησης.
Certified Front Office Professional (CFOP) - Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής (Χωρίς το κόστος Πιστοποίησης ACTA CFOP)
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας