Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Visual Merchandising (VM) Καταστήματος

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Applied Professional Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Βέργας Δημήτρης, Κάτοχος MSc in Quality Management, με εξειδίκευση στο Marketing και Quality Management. Διαθέτει εκπαιδευτική και άνω των 20 ετών επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και ειδικά στο Merchandising, καθώς και στην εξυπηρέτηση Πελατών σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις, όπως Winbank, Alpha Bank, X-Treme Stores, Mercedes Benz Hellas, Cosmocar, Eurimedica, Sarakakis, Elounda Residence.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.

Σκοπός

Στόχος του είναι να προσφέρει μία ολοκληρωμένη και συστηματική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Visual Merchandising (VM), οι οποίες στοχεύουν στη διέγερση των Συναισθημάτων και Αισθήσεων που συμμετέχουν στη δημιουργία Εικόνας, στην Απόφαση Επίσκεψης, στην Πραγματοποίηση Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών. Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, Πιστούς Πελάτες, καθώς και στο πώς Αυξάνει τη μέση Απόδειξη.

Πώς θα ωφεληθούν οι συμμετέχοντες

  • Θα μάθουν να χρησιμοποιούν το Visual Merchandising για να δημιουργούν Ανταγωνιστική Εικόνα, να δημιουργούν Πιστούς Πελάτες και να αυξάνουν τη μέση Απόδειξή τους
  • Θα γνωρίσουν τη μεθοδολογία, με την οποία μπορούν να δημιουργούν μία Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης διεγείροντας συναισθήματα και αισθήσεις
  • Θα μπορούν να Κτίζουν την Εικόνα Τιμής μέσω του Visual Merchandising
  • Θα είναι σε θέση να αξιολογούν την Απόδοση των Μεταβλητών του Visual Merchandising

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στο Visual Merchandising (VM)
Η έννοια της Διαχείρισης Ορατότητας
Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία Εικόνας Καταστήματος
Η σημαντικότητα των συναισθημάτων και αισθήσεων (όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή) στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
Ο ρόλος του υποσυνείδητου και η διέγερσή του μέσω του Visual Merchandising (VM)
Μεταβλητές Visual Merchandising (VM)
Σταθερό Merchandising: Βιτρίνα, Layout Καταστήματος, Ροές Πελατών, Γειτνίαση Κατηγοριών, Κατηγορίες Μαγνήτες, Γόνδολες
Μεταβλητό Merchandising: Stands/Προβολές, Πλανόγραμμα Ραφιών

2. Στρατηγική Visual Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας
Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις
Η Στρατηγική Ανταγωνιστικής Εικόνας
Ευκολία Πρόσβασης, Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών
Συγκριτική Αξιολόγηση συνολικής Εικόνας και Διαδικασία Επιλογής Δικτύου από Πελάτη
Ευθυγράμμιση Στρατηγικής Εικόνας με Layout Καταστήματος και Merchandising
Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
Γειτνίαση Κατηγοριών, Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
Case study «Ευθυγράμμιση Visual Merchandising με Εικόνα Καταστήματος»

3. Κτίσιμο Εικόνας Τιμής μέσω Visual Merchandising (VM)
Επιλογή ανταγωνιστικών Προσφορών/Ενεργειών
Στήσιμο και Σηματοδότηση Προσφορών/Ενεργειών
Διαχείριση Φυλλαδίων για κτίσιμο Εικόνας Τιμής

4. Visual Merchandising και Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης
Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης
Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει αποφασιστικά την Εικόνα και την Πιστότητα
Πως το Visual Merchandising δημιουργεί την Εμπειρία Επίσκεψης μέσω της διέγερσης Συναισθημάτων & Αισθήσεων

5. Visual Merchandising & Αύξηση Απόδειξης
Ευκαιρία Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας
Αυθόρμητες και Προγραμματισμένες Αγορές
Ανάπτυξη Πωλήσεων Κατηγοριών Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών
Στήσιμο, Σηματοδότηση Βιτρίνας και Προωθητικές Ενέργειες

6. Αξιολόγηση μεταβλητών Visual Merchandising
Αξιολόγηση VM στη δημιουργία Εικόνας και την Πιστότητα
Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος
Δείκτες Merchandising : Αύξηση Πωλήσεων και διείσδυσης Κατηγορίας/Προϊόντων, Απόδοση ανά μέτρο, θέση και τετραγωνικό μέτρο, Γύρισμα Κατηγορίας/Προιόντος.

Πληροφορίες συμμετοχής

Περιλαμβάνονται
Σημειώσεις «Visual Merchandising (VM) Καταστήματος»
Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Εργαλεία Mystery Shopping
Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
Εργαλεία Κερδοφορίας Καταστήματος
Εργαλεία Διαχείρισης Ταμείακού Προγραμματισμού
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.