Περιεχόμενο Σεμιναρίου
1. Εισαγωγή στο Visual Merchandising (VM)
Η έννοια της Διαχείρισης Ορατότητας
Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία Εικόνας Καταστήματος
Η σημαντικότητα των συναισθημάτων και αισθήσεων (όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή) στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
Ο ρόλος του υποσυνείδητου και η διέγερσή του μέσω του Visual Merchandising (VM)
Μεταβλητές Visual Merchandising (VM)
Σταθερό Merchandising: Βιτρίνα, Layout Καταστήματος, Ροές Πελατών, Γειτνίαση Κατηγοριών, Κατηγορίες Μαγνήτες, Γόνδολες
Μεταβλητό Merchandising: Stands/Προβολές, Πλανόγραμμα Ραφιών
2. Στρατηγική Visual Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας
Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις
Η Στρατηγική Ανταγωνιστικής Εικόνας
Ευκολία Πρόσβασης, Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών
Συγκριτική Αξιολόγηση συνολικής Εικόνας και Διαδικασία Επιλογής Δικτύου από Πελάτη
Ευθυγράμμιση Στρατηγικής Εικόνας με Layout Καταστήματος και Merchandising
Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
Γειτνίαση Κατηγοριών, Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
Case study «Ευθυγράμμιση Visual Merchandising με Εικόνα Καταστήματος»
3. Κτίσιμο Εικόνας Τιμής μέσω Visual Merchandising (VM)
Επιλογή ανταγωνιστικών Προσφορών/Ενεργειών
Στήσιμο και Σηματοδότηση Προσφορών/Ενεργειών
Διαχείριση Φυλλαδίων για κτίσιμο Εικόνας Τιμής
4. Visual Merchandising και Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης
Η έννοια της Εμπειρίας Επίσκεψης
Η Εμπειρία Επίσκεψης σαν βιωματική εμπειρία επηρεάζει αποφασιστικά την Εικόνα και την Πιστότητα
Πως το Visual Merchandising δημιουργεί την Εμπειρία Επίσκεψης μέσω της διέγερσης Συναισθημάτων & Αισθήσεων
5. Visual Merchandising & Αύξηση Απόδειξης
Ευκαιρία Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας
Αυθόρμητες και Προγραμματισμένες Αγορές
Ανάπτυξη Πωλήσεων Κατηγοριών Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών
Στήσιμο, Σηματοδότηση Βιτρίνας και Προωθητικές Ενέργειες
6. Αξιολόγηση μεταβλητών Visual Merchandising
Αξιολόγηση VM στη δημιουργία Εικόνας και την Πιστότητα
Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος
Δείκτες Merchandising : Αύξηση Πωλήσεων και διείσδυσης Κατηγορίας/Προϊόντων, Απόδοση ανά μέτρο, θέση και τετραγωνικό μέτρο, Γύρισμα Κατηγορίας/Προιόντος.