Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

PITCH - Maximizing Telesales

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ICAP Training Solutions
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για οποιονδήποτε εμπλέκεται σε εξερχόμενες και εισερχόμενες τηλεφωνικές πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.

Σκοπός

 Στο τέλος του προγράμματος κάθε συμμετέχων θα είναι σε θέση να:
χρησιμοποιεί τη γνώση της ψυχολογίας του αγοραστή, για να σχεδιάσει αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης
καταλαβαίνει τι παρακινεί και τι αποτρέπει τους πελάτες από το να αγοράσουν
κατανοεί τα σημεία υπεροχής των διαφόρων προϊόντων και εμπορικών σημάτων
χρησιμοποιεί τις κατάλληλες συμπεριφορές ώστε να διερευνά τις ανάγκες του πελάτη
συνδέει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή και υπηρεσιών, με τα κριτήρια επιλογής του πελάτη
παρουσιάζει τις λύσεις του, προβάλλοντας τα οφέλη που προκύπτουν από αυτές
σχεδιάζει και να υλοποιεί ένα αποτελεσματικό άνοιγμα της κλήσης
προλαμβάνει και να διαχειρίζεται τυχόν αντιρρήσεις και ανησυχίες του πελάτη
αποσπά τη Δέσμευση για το επόμενο βήμα.

Περιγραφή σεμιναρίου

Πώς μπορεί ο πωλητής να χρησιμοποιήσει τη συμβουλευτική προσέγγιση για να εστιάσει στις ανάγκες του πελάτη, όταν έχει περιορισμένο χρόνο τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί του;
Η διεξαγωγή μια συνομιλίας πώλησης που θα προσελκύει το ενδιαφέρον του πελάτη και θα έχει αξία γι΄αυτόν, χρειάζεται σκέψη, προετοιμασία και σωστό χειρισμό.
Μπορεί αυτό πραγματικά να επιτευχθεί όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος;
Το πρόγραμμα PITCH - Maximizing Telesales βασισμένο στην έρευνα της Huthwaite για συναλλαγές με μικρούς κύκλους πώλησης, είναι το πρόγραμμα συμβουλευτικής τηλεφωνικής πώλησης που εστιάζει στις ανάγκες του πελάτη, ακόμη και όταν ο χρόνος αλληλεπίδρασης είναι περιορισμένος.
Η μεθοδολογία του PITCH βοηθά τους πωλητές να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους, τα ποσοστά μετατροπής των κλήσεων σε νέες ευκαιρίες και πωλήσεις, τα έσοδα ανά πώληση (add-ons και upselling), και την ικανοποίηση του πελάτη.

Περιεχόμενα προγράμματος

Αποτελεσματική πώληση.
Γιατί αγοράζουν οι πελάτες - και γιατί θα έπρεπε να αγοράσουν από εσάς;
Τα στάδια της λήψης απόφασης αγοράς
Θετικά και Αρνητικά κίνητρα
Αντικίνητρα
Τύποι πελατών.
Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.
Βασικές συμπεριφορές κατά την πώληση:
Ερωτήσεις Συνθηκών
Ερωτήσεις Προβλημάτων
Ερωτήσεις Προσδιορισμού Αναγκών
Ερωτήσεις Διερεύνησης Αναγκών.
Διερευνημένο μοντέλο τηλεφωνικής πώλησης: (P I T C H)
Προκαταρκτικά: Παρουσιάζοντας τον εαυτό σας και την εταιρεία σας, πειστικές δηλώσεις ανοίγματος
Διερεύνηση Αναγκών: Στοχευμένες ερωτήσεις για την αποκάλυψη των αναγκών και των κριτηρίων του πελάτη
Προσέλκυση Ενδιαφέροντος: Πειστική Παρουσίαση των προϊόντων/υπηρεσιών, απαντώντας στις ανάγκες του πελάτη
Απόσπαση δέσμευσης: Τρόποι για να αποσπάσετε τη συμφωνία, μειώνοντας και αντιμετωπίζοντας τυχόν αντιρρήσεις
Επόμενο Βήμα: Θετικό κλείσιμο επίσκεψης και επόμενες ενέργειες.

Πληροφορίες συμμετοχής

Κόστος συμμετοχής 450€ (συν ΦΠΑ) - Διάρκεια 16 ώρες

Το πρόγραμμα επιδοτείται από το ΛΑΕΚ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.