Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ | ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV AUSTRIA ACADEMY

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Όλοι οι άνθρωποι που έρχονται σε επαφή με άλλους ανθρώπους, ασχέτως της φύσης της εργασίας τους χρειάζεται να μάθουν να χειρίζονται σωστά τις αρχές της διαπροσωπικής επικοινωνίας. Μαθαίνοντας να αναγνωρίζουν τους τύπους των ανθρώπων με τους οποίους έρχονται σε επαφή καθημερινά, μαθαίνοντας να ακούν και να μιλούν αποτελεσματικά θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις τεχνικές της επικοινωνίας ως εργαλείο επαγγελματικής επιτυχίας. Για να χτιστούν επίσης αποτελεσματικές, κερδοφόρες και με διάρκεια σχέσεις με τους πελάτες πρέπει να γνωρίζετε αρχικά πώς να τους εξυπηρετείτε σωστά, πως να διαχειρίζεστε τους δύσκολους ανθρώπους, έτσι ώστε να πετύχετε την πώληση που θα αφήσει όλους ευχαριστημένους.

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι πολύ δυναμικό και θα δώσει το κατάλληλο θεωρητικό υπόβαθρο καθώς επίσης και τις απαιτούμενες δεξιότητες για να ξεπερνιούνται οι δυσκολίες και να επιτυγχάνονται οι στόχοι των πωλήσεων.

Στο εκπαιδευτικό πρόγραµµα αναλύονται:
• Συνειδητοποίηση της σημασίας της διαπροσωπικής επικοινωνίας - Οι βασικές αρχές της Λεκτικής και Μη Λεκτικής επικοινωνίας
• Τρόποι επίλυσης προβλημάτων επικοινωνίας - Κατανόηση της σημασίας του πώς η συμπεριφορά μας επηρεάζει τους άλλους
• Γνώση της μεθόδου αναγνώρισης των «τύπων» των ανθρώπων, μέθοδοι & τεχνικές παρακίνησης και καλύτερης επικοινωνίας
• Διαφορές μεταξύ της κακής συμπεριφοράς και της αντίδρασης και των αποτελεσμάτων αυτών
• Η Εξυπηρέτηση των πελατών και βελτίωση των δεξιοτήτων όλων όσων ασχολούνται με τις πωλήσεις
• Η Δομική Συναλλακτική Ανάλυση ως εργαλείο αντιμετώπισης δύσκολων ανθρώπων
• Ικανότητες για όσους ασχολούνται με τις πωλήσεις, να «σώζουν» την κατάσταση όταν μία πώληση δείχνει να χάνεται
• Γνώση της θεμελιώδους αρχής επιτυχημένων διαπραγματεύσεων «win – win», μέθοδοι και τεχνικές διαπραγματεύσεων που νικούν την «απέναντι πλευρά»

Μετά την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράµµατος χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης µε πιστοποίηση TÜV AUSTRIA ACADEMY.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας