Κατηγορία:
Υγεία / Πρώτες Βοήθειες, Yoga, Αθλητισμός

Pilates

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Υγεία / Πρώτες Βοήθειες, Yoga, Αθλητισμός

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ζωή Σπανού
Σπούδασε χορό στην Ανωτέρα Επαγγελματική Σχολή Χορού Άννας Πέτροβα και διδάχτηκε το σύστημα της RAD (Royal Academy of Dancing) καθώς και άλλα συστήματα μοντέρνου χορού. Είναι πιστοποιημένη καθηγήτρια του προγράμματος Zumba® Fitness καθώς και του προγράμματος Zumba® Kids Jr και Zumba® Kids. Διδάσκει σε διάφορες σχολές χορού και γυμναστήρια και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με ZES (Zumba Education Specialists) από όλο τον κόσμο. Έχει, επίσης, συμμετάσχει σε διάφορα Zumbathon (μαραθώνιος Zumba®) που διοργανώνονται σε όλη την Ελλάδα για φιλανθρωπικό σκοπό. Διδάσκει, επίσης, και το πρόγραμμα Zumba®Gold που αφορά στους δραστήριους ενήλικους της χρυσής τρίτης ηλικίας που αγαπούν το χορό και θέλουν να γυμνάζονται.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

H μέθοδος Pilates είναι μία αυτοβιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στη Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική, στη Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο pilates. H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται, επίσης, στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα ως σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά τη μέθοδο άριστο μέσον αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων. Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη και την αερόβια ικανότητά του μέσω του pilates. Από την άλλη, εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος Pilates τον βοηθά στην αθλητική του δραστηριότητα. H μέθοδος Pilates είναι μία αυτοβιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στη Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική, στη Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο pilates. H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται, επίσης, στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα ως σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά τη μέθοδο άριστο μέσον αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων. Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη και την αερόβια ικανότητά του μέσω του pilates. Από την άλλη, εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος Pilates τον βοηθά στην αθλητική του δραστηριότητα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Τετάρτη / 5:15-6:15

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

€ 25

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας