Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
iBcl - Innovative Business Consulting & Learning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής. Έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η Tosoh της MITSUBISHI.

Μιχάλης Τσάκωνας, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, απόφοιτος ΜΒΑ του Πανεπιστήμιου Sunderland με 20 ετή επαγγελματική εμπειρία στην λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και της Εξυπηρέτησης Πελατών σε πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες (Avon cosmetics, Lavipharm, κ.α) Διαθέτει πολυετή εμπειρία στούς τομείς της Οργάνωσης Αποθήκης, Προγραμματισμού Αποθεμάτων, Διαχείρισης Παραγγελιών, Πιστωτικού Ελέγχου καθώς και στην βελτιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατών (CRM)

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα στελέχη Διαχείρισης των Παραγγελιών πελατών αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα και ερωτήματα που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα και επηρεάζουν αρνητικά τη συνολική παραγωγικότητα του Συστήματος Λήψης, Ετοιμασίας και Αποστολής των Παραγγελιών.

Το σεμινάριο αυτό αναλύει όλα τα βήματα της Διεργασίας Διαχείρισης Παραγγελιών, από τη Λήψη της Παραγγελίας και τον Πιστωτικό Έλεγχο μέχρι τον Προγραμματισμό των Διανομών, την Παράδοση στον Πελάτη και την Είσπραξη. Δίνει λύσεις, σε Επιχειρήσεις που ασκούν και εμπορική δραστηριότητα, παρέχοντας Εργαλεία, Τεχνικές και Καλές Πρακτικές, σε προβλήματα που η εμπειρία των στελεχών μας σε Έργα Οργάνωσης και Βελτίωσης Συστήματος Παραγγελιών έχει κατά καιρούς εντοπίσει και επιλύσει.

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των προβλημάτων – ερωτημάτων αυτών, σε σύνδεση με Πρακτικές και Εργαλεία Επίλυσης είναι το παρακάτω:
Με τι κριτήρια προγραμματίζουν οι Πωλητές τις επισκέψεις τους στους Πελάτες;
Εργαλεία Προγραμματισμού & Απολογισμού.
Οι Πωλητές προετοιμάζονται κατάλληλα για την επίσκεψη στον Πελάτη; Τι στοιχεία έχουν στη διάθεσή τους;
Εργαλεία Web Reporting
Προσεγγίζονται συστηματικά τα πιθανά νέα Σημεία Πώλησης;
Εργαλεία Geomarketing
Πώς κατηγοριοποιούνται οι Πελάτες με βάση την Αξιοπιστία, τη δυναμική Ανάπτυξης, τον Τζίρο και την Κερδοφορία.
Παραγγελίες άμεσα Απαιτητές που αποδιοργανώνουν το όλο Σύστημα.
Εργαλεία: ABC Analysis των Πελατών
Πελάτες που ζητούν Παραγγελίες ασήμαντης Αξίας. Πόση θα πρέπει να είναι η ελάχιστη Ποσότητα.
Εργαλεία Υπολογισμού
Πότε ένα Προϊόν που δεν κινείται αρκετά πρέπει να προωθείται με Προσφορές. Πώς υπολογίζεται η τιμή Προσφοράς.
Σχετικά Εργαλεία Υπολογισμού τιμής Προσφορών
Ανεπαρκής ενημέρωση του Πελάτη για ελλείψεις Προϊόντων. Έλλειψη προτεραιότητας στην εξυπηρέτηση των Πελατών σε περιπτώσεις περιορισμένων Ποσοτήτων.
Εργαλεία Διαχείρισης
Δεν γίνεται έγκαιρα Πιστωτικός Έλεγχος Πελατών, με αποτέλεσμα ενώ έχει ετοιμασθεί η Παραγγελία να ανακαλείται και να χάνεται πολύτιμος Χρόνος. Πώς ορίζεται η Αρχική Πιστωτική Πολιτική με έναν νέο Πελάτη και πώς παρακολουθούνται οι Κίνδυνοι στη συνέχεια.
Εργαλεία και Διαχείριση μέσω Smartphone ή Tablet
Καθυστέρηση της πληροφόρησης της Εταιρείας για συμφωνίες των Πωλητών με Πελάτες (ειδικές τιμές) σε περιπτώσεις που η Προσφορά και η Παραγγελία απέχουν χρονικά λίγες ώρες: Εμπλουτισμός και παραμετροποίηση Συστήματος CRM.
Δεν σχεδιάζονται τα Δρομολόγια με τη μέγιστη δυνατή Αξιοποίηση των Πόρων – Άσκοπα δρομολόγια. Εφαρμογές Διαχείρισης και Βέλτιστης Αξιοποίησης στόλου Οχημάτων - Εφαρμογές GIS μέσω Εταιρειών Παροχής ανάλογων Υπηρεσιών.
Λάθη στο Picking. Τρόποι Βελτίωσης - Κυκλικές Απογραφές με βάση την ABC Analysis και τη Μελέτη Χρόνων Μεθόδων.
Ελλιπής Ποιοτικός Έλεγχος.
Μη τήρηση συμφωνημένου τρόπου Είσπραξης. Ο οδηγός αδυνατεί να πάρει την επιταγή ή τα μετρητά που συμφωνήθηκαν. Πώς το Διαχειριζόμαστε; Τι πρέπει να προβλέπεται στις Διαδικασίες;
Δεν υπάρχει πληροφόρηση των Πωλητών (και του Customer Service) για σημαντικά στοιχεία του Πελάτη, όπως η πορεία του Τζίρου του, οι Κωδικοί με τις περισσότερες Αγορές, οι Κωδικοί σε άνοδο και πτώση, τα Προϊόντα σε Προσφορά και ποια Εργαλεία χρειαζόμαστε ώστε να εφοδιάζουμε τον Πωλητή με όλες τις χρήσιμες Παραγγελίες.
Εργαλεία ABC Analysis Κωδικών του κάθε Πελάτη
Παρακολούθηση των εγγυήσεων και των συμβολαίων συντήρησης του Εξοπλισμού.
Ειδικά Εργαλεία σε Excel
Καθυστερήσεις στην ενημέρωση της Αποθήκης από τους Πωλητές. Εφαρμογές για την On Line (μέσω του Tablet του Πωλητή) ενημέρωση των Αποθεμάτων και επί τόπου αποστολή της Παραγγελίας στο ERP της Επιχείρησης.
Μεγάλος αριθμός παραγγελιών (fax, email, τηλεφωνητής) σε ώρες που δεν υπάρχει δυνατότητα Επικοινωνίας με τον Πελάτη: Καλές Πρακτικές Διαχείρισης.
Καθυστέρηση δρομολογίων λόγω ελλείψεων Kωδικών.
Εργαλεία για Διαχείριση του Αποθέματος, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ελλείψεις.
Τιμολόγηση Προϊόντων που είναι σε έλλειψη λόγω λανθασμένης αποτύπωσης Αποθέματος.
Εργαλεία για Στατιστικές Μεθόδους και Πρακτικές για τη βελτίωση της Ακρίβειας των Αποθεμάτων
Έκτακτες Παραγγελίες.
Εργαλεία: ABC Analysis - Καλές Πρακτικές διευθέτησής τους
Ελλιπής ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος για ημερομηνίες λήξης Προϊόντων και έλλειψη Συστήματος Διαχείρισης κοντόληκτων ώστε να μειωθεί με την κατάλληλη Διαχείριση το Ποσοστό των καταστροφών: Σύστημα Διαχείρισης Κοντόληκτων.
Σύστημα Αναφορών.
Εργαλεία: Πρότυπο Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Α. ΛΗΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΠΟ ΠΩΛΗΤΗ / CUSTOMER SERVICE
Προγραμματισμός επισκέψεων σε Πελάτες – ABC ανάλυση
Τι πληροφορίες πρέπει να έχει ο Πωλητής / Customer Service στη διάθεση του
Ποιά προϊόντα θα πρέπει να προωθήσει ο πωλητής / Customer Service - Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Εναλλακτικών προτάσεων προς τους Πελάτες
Λήψη παραγγελίας μέσω tablet
Πώς καθορίζεται η ελάχιστη παραγγελία – Εργαλείο υπολογισμού ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας
Credit Control
Εναλλακτικά / Υποκατάστατα προϊόντα
Διάχυση προσφορών - Εργαλεία Υπολογισμού τιμής Προσφορών

Β. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Επικοινωνία Customer Service / Πωλητή με Αποθήκη
Μείωση λαθών στο picking
Βελτίωση χρόνου picking
Ποιοτικός Έλεγχος
Τιμολόγηση
Διαχείριση Εκτάκτων παραγγελιών

Γ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΩΝ
Συστήματα Βελτιστοποίησης Δρομολογίων – Εφαρμογές GIS
Συστήματα Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων
Πώς διαχειρίζονται οι έκτακτες Παραγγελίες - Προϋποθέσεις

Δ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
Σχεδιασμός Πιστωτικής Πολιτικής
Ολοκληρωμένη Διαδικασία Αποδοτικής Διαχείρισης Εισπράξεων

Ε. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
Αξιολόγηση προμηθευτών, κερδοφορία ανά Προμηθευτή
Μείωση Αποθεμάτων με ταυτόχρονη βελτίωση του Επιπέδου Εξυπηρέτησης
Προσφορές σε προϊόντα που δεν κινούνται. Εργαλεία υπολογισμού τιμής
Σύστημα Αξιολόγησης Προμηθευτών

ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
- Θα παρακολουθήσουν μια ολοκληρωμένη Διαδικασία Διαχείρισης Παραγγελιών.
- Θα εξοικειωθούν για κάθε ένα από τα προβλήματα στην εφαρμογή των Best Practices προκειμένου να δίνεται η καλύτερη δυνατή λύση.
- Θα μετρούν και θα αξιολογούν σε κάθε βήμα της Διεργασίας το αποτέλεσμα με Δείκτες.
- Θα διαχειρίζονται και θα επιλύουν τα προβλήματα ελλείψεων με σύγχρονα Εργαλεία που θα τους δοθούν.
- Με τα παραπάνω θα κτισθεί μια Διαδικασία που θα εξασφαλίζει υψηλό Επίπεδο Εξυπηρέτησης.
- Θα μπορέσουν να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές στη Διαδικασία και στα Εργαλεία με την online υποστήριξη που παρέχεται δωρεάν.
- Θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιηθεί άνευ κόστους μια αξιολόγηση των προβλημάτων και των τρόπων επίλυσής τους από τους έμπειρους συμβούλους της Εταιρείας μας.

Το σεμινάριο είναι κατ’ ουσίαν ένα Workshop επίλυσης των προβλημάτων αυτών, ενώ θα εξετασθούν και όσα επιπλέον ζητήματα τεθούν από τους συμμετέχοντες. Έτσι, δημιουργείται μια ευκαιρία ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τις εφαρμοζόμενες καλές πρακτικές. Τα παρουσιαζόμενα Εργαλεία είναι έτοιμα προς άμεση εφαρμογή, ενώ εάν κάποιος εκ των συμμετεχόντων επιθυμεί κάποια προσαρμογή, αυτή υλοποιείται χωρίς κόστος από τους συμβούλους της εταιρείας μας. 

Πληροφορίες συμμετοχής

Περιλαμβάνονται:
- Οι σημειώσεις του σεμιναρίου σε έντυπη μορφή
- Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εφαρμογή για την ABC ανάλυση Πελατών
- Συχνά προβλήματα στη Διαχείριση Παραγγελιών με προτεινόμενες λύσεις
- Εργαλεία για τη Μέτρηση της Παραγωγικότητας στην Παραλαβή, στο Picking και στη Διανομή
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.