Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Καθημερινό marketing για υπηρεσίες και εξυπηρέτηση

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Mindbooster.gr
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Οδυσσεύς Κόλλιας.
Οικονομολόγος - Σύμβουλος Επιχειρήσεων - Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση - Συγγραφέας
  
Λίγα λόγια για τον Οδυσσέα
Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Μέντορας και Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής ενηλίκων με μεγάλη ειδίκευση στην «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και τις «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα, συνεργαζόμενος με τον δημόσιο τομέα και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, αλλά και σε απασχολούμενους  στην παροχή υπηρεσιών όπως, υπεύθυνους καταστημάτων λιανικής, εργαζόμενους στον τομέα της εστίασης, φιλοξενίας κ.α., που θέλουν να κάνουν τη διαφορά στην παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Σκοπός

Τι θα μάθετε - Τι θα κερδίσετε
Αρχές και κανόνες του σύγχρονου Marketing υπηρεσιών
Συμβουλές και πρακτικά παραδείγματα από την πραγματικότητα των επιχειρήσεων.
Επιπλέον, θα σας βοηθήσουμε

  • να συνειδητοποιήσετε τα διάφορα είδη υπηρεσιών και τις μεταβλητές που τα ορίζουν
  • να κατανοήσετε τον τρόπο που λειτουργεί ο πελάτης, όταν πρόκειται να εξυπηρετηθεί και
  • να σχεδιάσετε ή επανασχεδιάσετε με βελτιωτικές κινήσεις τον τρόπο παροχής των υπηρεσιών σας.

Με αυτό τον τρόπο η εργασία σας θα γίνει συστηματική και μεθοδική και εσείς, με τη σειρά σας, θα προσθέσετε αξία στις υπηρεσίες που παρέχετε και, φυσικά, στην ίδια την επιχείρηση.

Περιγραφή σεμιναρίου

Προσφέρετε μια "ολική εμπειρία" στους πελάτες σας και κάντε τη διαφορά.

Με μια ματιά
Αν το επάγγελμά σας είναι συνδεδεμένο με την παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του πελάτη, έχετε υπόψη ότι ο πελάτης, στο πρόσωπό σας, δεν βλέπει μόνο εσάς, τον εξυπηρετούντα, αλλά την ίδια την επιχείρηση.
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τρόπους και μεθόδους που θα χειριστείτε τον πελάτη,  διότι από αυτά εξαρτώνται οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, η φήμη της επιχείρησης και τελικά η επιτυχία σας.

Θεματολογία

01
Τα Ps του marketing υπηρεσιών.
Σε αυτή την ενότητα θα διδαχθείτε τις αρχές της θεωρίας του marketing υπηρεσιών που περιλαμβάνουν τους Ανθρώπους, τις Διαδικασίες και την Φυσική Απόδειξη.

02
Oι παρεχόμενες υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση.
Σε αυτή την ενότητα θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε και να κατανοήσετε τις διάφορες υπηρεσίες που υπάρχουν και τις ιδιαιτερότητές τους και να μάθετε για την προδιάθεση και τις προσδοκίες του πελάτη που καλείσθε να ικανοποιήσετε, ανάλογα με το είδος της υπηρεσίας Η ενότητα συνοδεύεται με εμπειρικά παραδείγματα και πρακτικές εφαρμογές.

03
Τεστ αξιολόγησης.
Αφού ολοκληρώσετε το μάθημα, μπορείτε να αξιολογήσετε το εαυτό σας και να διαπιστώσετε το επίπεδο που έχετε φτάσει ή να εστιάσετε στα σημεία που πρέπει να διορθώσετε ή να μελετήσετε περισσότερο. Αν απαντήσετε σωστά στο 80% των ερωτήσεων θα λάβετε ηλεκτρονικά το πιστοποιητικό επιμόρφωσης υπογεγραμμένο από τον εισηγητή.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 43 λεπτά.
2 Ενότητες - 4 Video - Τranscript κατά την παρακολούθηση
Τεστ αξιολόγησης
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή