Περιγραφή σεμιναρίου
Το Maya θεωρείται ως το κορυφαίο πρόγραμμα 3D Animation με ιδιαίτερη ζήτηση σε Ευρώπη και Αμερική.
-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ >Θεωρία του 3D, τι είναι το 3D >Eισαγωγή στο Interface του προγράμματος >Πρώτη επαφή με τον τρισδιάστατο χώρο, το σύστημα αξόνων και συντεταγμένων >Λογική του Maya, Menus, Tools, Hot Box >Παίζοντας με τα βασικά γεωμετρικά σχήματα >2D σχεδίαση και ετοιμασία κατασκευής 3D αντικειμένων >Εργαλεία επεξεργασίας των 2D curves >Τύποι "χτισίματος" ενός 3D Object >Επεξήγηση των components του Loft, Extrude, Revolve, Bevel, Bevel Plus >Οι βασικοί τρόποι κατασκευής 3D αντικειμένων >Εργαλεία επεξεργασίας των 3D surfaces >Εισαγωγή στα Υλικά των αντικειμένων (2D, 3D Shaders ) >Βασικός φωτισμός και στήσιμο μιας σκηνής >Εισαγωγή στα PaintFX και FluidFX και στην ψηφιακή γλυπτική χρησιμοποιώντας το Artisan >Eισαγωγή στο Animation >H θεωρία και πράξη >Το πρώτο Render (απόδοση της όλης σκηνής σε ένα φωτορεαλιστικό καρέ).
Πληροφορίες συμμετοχής
ΠΑΡΟΧΕΣ: • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ1 (με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ) • Ειδικές τιμές σε φοιτητές ή ανέργους • Δωρεάν Σημειώσεις • Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους • Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος 0,45% του ΛΑΕΚ -ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ : 40 ώρες
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος