Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
InsuranceWebinars.gr
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Νικόλαος Κλήμης
Ο Νικόλαος Κλήμης είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Άνθρωπος της ασφαλιστικής αγοράς από το 1981, έχει εργαστεί σε διάφορες διοικητικές θέσεις σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών και τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει στην εκπαίδευση, στην αρθρογραφία και στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, στις προοπτικές τους και στα εναλλακτικά μοντέλα συνενώσεων και συνεργασιών. Συγγραφέας του βιβλίου “Bancassurance. Θεωρητική Προσέγγιση και Μοντέλα Εφαρμογής”.
Μελίνα Τσικογιαννοπούλου
Η Μελίνα Τσικογιαννοπούλου κατέχει MBA με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων από το Kingston University,πρόγραμμα προχωρημένων σπουδών απο το ΕΙΑΣ,ετήσιο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών και πλήθος σεμιναρίων. Έχει πραγματοποιήσει περισσότερα από 730 εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα ασφαλιστικά,πωλήσεων,management,προσωπικής ανάπτυξης, marketing,ηλεκτρονικών υπολογιστών,social media σε ασφαλιστικές εταιρείες,τράπεζες, ασφαλιστικά γραφεία, στο ΕΙΑΣ κλπ.Συγγραφέας του βιβλίου "το management των ασφαλιστικών επιχειρήσεων".
Απόστολος Μαρτζάκλης
Ο Απόστολος Μαρτζάκλης είναι Πτυχιούχος του οικονομικού τμήματος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Πατρών. Κάτοχος πιστοποιητικού πολυεθνικών εταιρειών πάνω σε θέματα Διοίκησης & Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί σε καίριες θέσεις σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες απο το 1992 μέχρι και σήμερα. Εισηγητής στο ΕΙΑΣ σε θέματα πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος.Έχει ξεπεράσει τα 60 σεμινάρια σε θέματα πιστοποίησης της τράπεζας της Ελλάδος, και έχει πάνω 250 σεμινάρια σε θέματα πωλήσεων, management,πωλήσεις σε περίοδο κρίσης,πως διατηρώ την θέση της εργασίας μου εν καιρώ κρίσης, οργάνωσης ενός σύγχρονου ασφαλιστικού γραφείου κ.α.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε τρεις μεγάλες ομάδες. Καταρχήν, σε όσους νέους επέλεξαν να λάβουν την άδεια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και αναζητούν τα “πώς”, τα “γιατί” και τις προτεραιότητες για την ίδρυση και την οργάνωση του γραφείου τους. Η δεύτερη ομάδα είναι οι νέοι που προβληματίζονται ακόμα για το επάγγελμα και τις προοπτικές ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και επιθυμούν να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη άποψη για όλες τις πτυχές του επαγγέλματος και η τρίτη ομάδα είναι οι υπάρχοντες διαμεσολαβητές που νιώθουν ακόμα νέοι και θέλουν να επανατοποθετηθούν στην ασφαλιστική αγορά με αναπτυξιακό προσανατολισμό, μακριά από τα προβλήματα του παρελθόντος.

Περιγραφή σεμιναρίου

• ΠΩΣ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
• ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΓΟΡΓΑ ΒΗΜΑΤΑ
• ΜΑΘΕ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

16 ΏΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ

Η δημιουργία ενός “ασφαλιστικού γραφείου” αποτελεί μια επαγγελματική πρόκληση για πολλούς νέους. Είναι ένας πολύ ενδιαφέρων χώρος, με πολλές ιδιαιτερότητες και προοπτικές, αρκετές πτυχές του οποίου όμως εξακολουθούν να παραμένουν άγνωστες για τους περισσότερους. Δεν είναι μόνο ο τρόπος, οι προϋποθέσεις, το κόστος, η μεθοδολογία και οι καθημερινές διαδικασίες λειτουργίας ενός ασφαλιστικού γραφείου. Το κυριότερο ίσως, είναι η σωστή και αναπτυξιακή τοποθέτηση του γραφείου αυτού εντός του νέου οικονομικού, κοινωνικού και νομοθετικού περιβάλλοντος της ασφαλιστικής αγοράς. Παράλληλα, η οργάνωσή του πρέπει να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις, να απαντά στα θέλω των καταναλωτών και να αξιοποιεί την τεχνολογία για διείσδυση σε αγορές. Το “ασφαλιστικό γραφείο” σήμερα έχει άλλη έννοια, άλλο προφίλ και δεν θα πρέπει να θυμίζει σε τίποτα το παλιό γνωστό “πρακτορείο”.

Βασικό περιεχόμενο σεμιναρίου
• Η ασφαλιστική μας αγορά. Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
• Προοπτικές του επαγγέλματος . Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και οι προοπτικές.Ποιος είναι ο εσωτερικός ανταγωνισμός και πώς μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε;
• Το σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο. Μορφή, οργάνωση, υποχρεώσεις. Λογιστικές και μηχανογραφικές εφαρμογές.
• Διαχείριση εξόδων. Πώς θα καταρτίσω τον αρχικό μου προϋπολογισμό; Ποια είναι τα βασικά έξοδα λειτουργίας του γραφείου μου και πως θα τα διαχειριστώ;
• Σχέσεις με ασφαλιστικές εταιρείες. Επιλογή, συμβάσεις, υποχρεώσεις και δικαιώματα. Συστήματα είσπραξης και πληρωμής.
• Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;
• Διοικώ το ασφαλιστικό μου γραφείο. Ποιες είναι οι βασικές αρχές management και οι διαδικασίες εφαρμογής τους;
• Σχεδιασμός και στόχοι. Διαδικασία, ανάλυση κατάστασης, προσανατολισμός της επιχείρησης.
• Πώς θα δημιουργήσω το marketing mix του ασφαλιστικού μου γραφείου στην πράξη; Πως θα καταγράψω με ρεαλιστικό τρόπο τους στόχους μου;
• Ανάπτυξη πελατολογίου. Πώς θα βρω τους πρώτους πελάτες μου; Πώς θα δημιουργήσω σχέσεις που διαρκούν στο χρόνο;
• Πώς θα αναπτύξω και θα στελεχώσω το γραφείο μου; Μέθοδοι στρατολόγησης και επιλογής προσωπικού.
• Μοντέλα ηγεσίας και θέσπιση κινήτρων. Εποπτεία και Έλεγχος.
• Η ψυχολογία του επιχειρηματία. Φόβος και άγχος. Πώς θα μετατρέψω τα προβλήματα σε ευκαιρίες;
• Πώς θα διαφημίσω το γραφείο μου με χαμηλό κόστος. Πόσο αναγκαία είναι η ιστοσελίδα? Πώς θα με βοηθήσει στην πράξη; Συμμετοχή σε forums και sites με σκοπό την εξεύρεση πελατών.
• Καθημερινές διαδικασίες και οργάνωση του χρόνου μου. Οδηγός καθημερινότητας.
• Οργάνωση του γραφείου μου. Οι 10 τρόποι οργάνωσης στην πράξη.
• Το αντάρτικο marketing στην ασφαλιστική δραστηριότητα.
• Τα αναγκαία εργαλεία internet και τα social media. Πως θα τα χρησιμοποιήσω; Ποιες πλατφόρμες μου ταιριάζουν; Χρειάζονται χρήματα και πόσα;
• Εγώ, ο επιχειρηματίας. Προσωπική οργάνωση. Θετική σκέψη στην πράξη.

Σε ειδική ενότητα θα παρουσιασθεί και θα αναλυθεί η εμπειρία ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ξεκινώντας από το μηδέν την επιχείρησή του. Τι δυσκολίες αντιμετώπισε. Πού βρίσκεται σήμερα.Τι συμβουλεύει στους νέους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Βασικός άξονας του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη διαλόγου και συζήτησης μεταξύ Εισηγητών και Συμμετεχόντων. Συνεπώς, το τμήμα θα είναι αυστηρά μέχρι 30 άτομα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα του διαλόγου. Σε κάθε ενότητα θα υπάρχει επαρκής χρόνος για συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων και ενασχόληση με συγκεκριμένα ζητήματα που απασχολούν τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετοχής έως 20/01/2015.

Βεβαιώσεις
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθούν βεβαιώσεις συμμετοχής από το insurancewebinars.gr

Πληροφορίες συμμετοχής

Κόστος σεμιναρίου για Ιδιώτες/εταιρίες:
Συμμετοχή ενός ατόμου 150€
Συμμετοχή δύο ατόμων και άνω 130€ κατ’άτομο
Η εγγραφή σας ολοκληρώνεται με την προπληρωμή του κόστους.
Στο παραπάνω κόστος συμπεριλαμβάνονται τα εξής:
- Όλες οι εισηγήσεις σε cd
- Πακέτο συνέδρου (folder, μπλοκ, στυλό)
- Καφές καθ’όλη τη διάρκεια του διήμερου σεμιναρίου
- Μίνι σνακ το Σάββατο

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.