Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ: ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Νομική Βιβλιοθήκη
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Δ. Παπακωνσταντίνου, B.Com., B.Econ., MBA, Εισηγητής στη Διπλωματική Ακαδημία ΥΠΕΞ
Ο Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου σπούδασε στον Καναδά Διοίκηση Επιχειρήσεων (First class Honours in Marketing), Οικονομικά (First class Honours in Applied Economics) και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ (M.B.A. in Marketing with distinction). Έχει εργαστεί σε πολλές επιχειρήσεις στον Καναδά, στις Η.Π.Α και στην Ελλάδα ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Εμπορικός Διευθυντής και Γενικός Διευθυντής. Έχει διαπραγματευτεί ο ίδιος εκατοντάδες συμφωνίες και τον έχουν εμπιστευθεί δεκάδες πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες για την εκπαίδευση των στελεχών τους στις διαπραγματεύσεις. Είναι εισηγητής στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Ενηλίκων και Υπεύθυνος των Κλάδων Ειδίκευσης στο Τμήμα Οικονομικών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Κολλεγίου Αθηνών στο Ψυχικό. Επίσης, είναι εισηγητής της Διπλωματικής Ακαδημίας του Υπουργείου Εξωτερικών στο μάθημα των διαπραγματεύσεων. Παράλληλα είναι μάχιμος Manager και εισηγητής σε περισσότερα από 1000 σεμινάρια.

Σε ποιους απευθύνεται

Οι στρατηγικές και τακτικές ανάπτυξης και διατήρησης πελατείας ανήκουν στο χώρο της επιστήμης του marketing υπηρεσιών, μιας ειδικής, λόγω της φύσης της, κατηγορίας marketing, οι γενικές αρχές και μέθοδοι της οποίας, θα ωφελήσουν ιδιαίτερα όλους τους δικηγόρους που προσφέρουν νομικές υπηρεσίες τόσο σε φυσικά όσο και νομικά πρόσωπα.

Σκοπός

Το σεμινάριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν ή/και να βελτιώσουν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη πελατολογίου. Θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με καινοτόμα εργαλεία επικοινωνίας που θα χρησιμοποιούν ανάλογα με την περίσταση. Τέλος θα μπορούν να αξιοποιήσουν σύγχρονες μορφές πειθούς για επίτευξη συμφωνιών.

Περιγραφή σεμιναρίου

Πλήρες πρόγραμμα σεμιναρίου

Ενδεικτική Θεματολογία
Ι. Η χωροθέτηση (positioning) του Δικηγορικού γραφείου στην αγορά
ΙΙ. Η επαγγελματική – προσωπική επικοινωνία & προώθηση της προσφερόμενης υπηρεσίας
- Η μετάλλαξη του επιστήμονα σε επιχειρηματία
- Η ανάπτυξη του γραφείου σε δύσκολες εποχές (θα γίνουν δυσκολότερες)
- Η χωροθέτηση (positioning) και η εικόνα (image) του γραφείου
- Η S.W.O.T. ανάλυση των προσφερομένων υπηρεσιών του γραφείου
- Ποιος είναι ο Ανταγωνισμός -χαρτογράφηση αυτού
- Δημιουργώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του γραφείου
- Ανακαλύπτοντας και μεθοδεύοντας την U.V.P. (unique value proposition) του Δικηγορικού γραφείου.
- Τμηματοποίηση των πελατών
- Ο κανόνας 20/80 των εσόδων (Αρχή του Pareto)
- Επικοινωνιακό μείγμα προσέλκυσης πελατών
- Μέθοδοι ανάπτυξης πελατολογίου
- Διαχείριση πελατείας από συστάσεις
- Συνολική επικοινωνία με υπάρχοντες και πιθανούς πελάτες
- Η πρώτη επαφή με τον πελάτη και οι διαφορές με τις επόμενες
- Ακούω τον πελάτη;
- Η συζήτηση, οι ανάγκες των πελατών και το follow-up
- Τα 10 θανάσιμα λάθη της επαφής του επαγγελματία με τον πελάτη
- Αναπτύσσοντας το IQ της προσφοράς
- Προσφέροντας διασταυρούμενες και προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες
- Η πυραμίδα της αμοιβής
- Η επικοινωνία της αμοιβής
- Τα τρία στάδια της επικοινωνίας της ληξιπρόθεσμης αμοιβής
- Πώς αρνείσαι πελάτη ή υπόθεση
- Η διαχείριση των τριών δύσκολων τύπων πελατών
- Οι παραπονούμενοι πελάτες
- Επικοινωνιακή διαχείριση πελατειακών σχέσεων
- 12 επικοινωνιακές ιδέες για ευχαριστημένους πελάτες
- Πώς χτίζω πελατειακή πιστότητα(loyalty).
- Ολική επικοινωνία του γραφείου (επιγραφή, έντυπα, κάρτες)
- Γραπτή, τηλεφωνική, ηλεκτρονική επικοινωνία(web site)
- Η γλώσσα του σώματος σε επιχειρησιακό περιβάλλον
- Διαχείριση χρόνου
- Διαχείριση τηλεφωνημάτων
- Ο 10λογος της αποδοτικής σύσκεψης
- Το Marketing του εαυτού μου

Κόστος συμμετοχής
• Φυσικά πρόσωπα: 350 €
• Νομικά πρόσωπα: 380 €
• Ασκούμενοι δικηγόροι: 175 €

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΦΠ 290€, 50% για νέους δικηγόρους (άσκηση δικηγορίας μέχρι 10 έτη): 175 €

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.