Σε μια περίοδο όπου υπάρχει επιτακτική η ανάγκη για την πιστοποίηση των υπηρεσιών Λογιστικών – Φοροτεχνικών Γραφείων :
• Αναζητούμε τους ελάχιστους κανόνες που πρέπει να τεθούν για τον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους Λογιστές – Φοροτεχνικούς . Καταγραφή υφιστάμενης κατάστασης Λογιστικού Γραφείου.
• Πότε είναι ο κατάλληλος χρόνος για αναδιοργάνωση και είναι εφικτή με την εφαρμογή ενός συστήματος ποιότητας κατά ISO σε ένα Λογιστικό Γραφείο.
• Μετρήσατε ποτέ την ικανοποίηση των πελατών σας, από την παροχή υπηρεσιών σας; Kάντε το με επαγγελματικό τρόπο.
• Πως μέσα από ένα πιστοποιημένο σύστημα ποιότητας θα μπορέσετε να αξιολογήσετε το προσωπικό σας με μετρήσιμους δείκτες.
• Χάνεστε καθημερινά στην ροή των εργασιών. Γνωρίστε πως μέσα από ένα σύστημα ποιότητας μπορείτε να την παρακολουθείτε και την ελέγχετε.
• Δείκτες Ποιότητας. Ποια η σημασία και η πρακτική εφαρμογή τους σε ένα Λογιστικό Γραφείο.
• Διαδικασία Πιστοποίησης της λειτουργίας Λογιστικού Γραφείου με Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Πλεονεκτήματα - Μειονεκτήματα)
• Εργαλεία Ποιότητας. Χρήση στα Λογιστικά Γραφεία.
• CASE STUDY (ISO 9001 σε Λογιστικό-Φοροτεχνικό γραφείο). Πρακτική εφαρμογή προγράμματος πιστοποίησης ποιότητας σε Λογιστικό Γραφείο.
ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.