Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Εμπορική Αλληλογραφία

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
International Management Studies
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Μαίρη Ισκαλατιάν: Η Μαίρη Ισκαλατιάν είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Αθηνών και κατέχει MBA από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde της Σκωτίας. Σήμερα κατέχει τη θέση της Οικονομικής Διευθύντριας σε Όμιλο επιχειρήσεων. Έχει 18-ετή επαγγελματική εμπειρία σε θέσεις Financial Controller, Report and Budgeting Manager, Εσωτερικού Ελεγκτή, Quality and Processes Manager σε πολυεθνικές και εισηγμένες εταιρείες. Κατά την άσκηση των καθηκόντων της έχει απασχοληθεί σε project όπως Εισαγωγή σε Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Balanced Scorecard, Επιχειρησιακά πλάνα, Στρατηγικός σχεδιασμός, churn management κλπ. Επίσης έχει πολυετή εμπειρία ως εισηγήτρια σε σεμινάρια κυρίως οικονομικού περιεχομένου.

Σε ποιους απευθύνεται

Επιχειρηματίες, Executive assistants, Γραμματείς, Στελέχη τμήματος πωλήσεων, Διοικητικούς υπαλλήλους και Γενικότερα σε όποιον θέλει να βελτιώσει την γραπτή του επικοινωνία.

Σκοπός

Παρακολουθώντας το σεμινάριο θα μπορείτε:
• Να βελτιώσετε την γραπτή σας επικοινωνία
• Να αναβαθμίσετε την εικόνα της εταιρείας σας προς το εξωτερικό περιβάλλον
• Να εξοικειωθείτε με τις σύγχρονες πρακτικές της εμπορικής αλληλογραφίας
• Να δείτε δείγματα επιστολών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
• Να προωθήσετε τις πωλήσεις σας

Περιγραφή σεμιναρίου

• Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει μία επιστολή. Θα συζητηθεί αναλυτικά η δομή μίας επιστολής τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα. Θα παρουσιαστούν όλες οι εναλλακτικές σύνταξης μίας επιστολής.
• Τι θα πρέπει να προσέξουμε όταν γράφουμε μία επιστολή, ποια είναι τα μυστικά για να επιτύχουμε την κατάλληλη αντίδραση από τον παραλήπτη. Θα δοθούν οδηγίες και συμβουλές για το τι θα πρέπει να προσέχουμε σε μία επιστολή. Πώς θα πείσουμε τον παραλήπτη.
• Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα. Ποια είναι η σωστή προσφώνηση σε κάθε περίπτωση. Τι τόνο και ύφος πρέπει να έχει η επιστολή μας.
• Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, αναγνώρισης, διευθέτησης κλπ). Πώς τις συντάσσουμε.
• Θα παρουσιαστούν επίσης αναλυτικά:
- Πώς να γράψετε μία τέλεια επιστολή πωλήσεων
- Πώς να γράψετε μία επιστολή διαμαρτυρίας
- Πώς να γράψετε ένα δελτίο τύπου
- Πώς να γράψετε μία εταιρική διαδικασία
• Πώς να γράψετε μία μακροσκελής αναφορά (δομή, σύνταξη)
• Πρακτικά παραδείγματα: Θα παρουσιαστούν δείγματα επιστολών όπως.
- Επιστολές προς τράπεζες
- Επιστολές για επιταγές χωρίς αντίκρισμα
- Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές
- Επιστολές για λογιστικά λάθη
- Απόρριψη λογιστικού υπολοίπου

Τι λαμβάνουν οι Συμμετέχοντες
• Εγχειρίδιο «Η Εμπορική Αλληλογραφία και όλα τα μυστικά της»
• Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
• Δείγματα επιστολών στα ελληνικά και αγγλικά σε ηλεκτρονική μορφή

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.