Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EMPLOY EDU Σύμβουλοι Εκπαίδευσης & Σταδιοδρομίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Δρ Παμουκτσόγλου Αναστασία
H Παμουκτσόγλου Αναστασία είναι Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2000 ως το 2009 υπηρέτησε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως Πάρεδρος με δυο πενταετείς θητείες, με ειδικότητα την «Σχολική Αποτελεσματικότητα» και την «Αξιολόγηση και Επιμόρφωση».
Υπηρέτησε στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από το 1978 μέχρι το 2000 στη περιοχή του Πειραιά, το Κερατσίνι, τη Δραπετσώνα, την Νίκαια και τις Αχαρνές.
Δίδαξε ή διδάσκει σε προπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΠΤΔΕ), στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής), στο «Πρόγραμμα Επαγγελματικής και Ακαδημαϊκής Αναβάθμισης των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης», που διοργάνωσε το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών, στην ΑΣΠΑΙΤΕ., στα Π.Ε.Κ., σε Σεμινάρια Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων και σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Π.Δ.Μ. του Π.Τ.Δ.Ε. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Ήταν κριτής σε επιτροπές επιλογής στελεχών του ΥΠΕΠΘ και βαθμολογήτρια στον ΑΣΕΠ. Επίσης, έχει δημοσιεύσεις πλήθος άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά, διεθνή και ελληνικά, τον ημερήσιο τύπο και έχει ανακοινώσει εργασίες της σε ημερίδες καθώς και σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.
Υπήρξε μέλος της Επιστημονικής Ομάδας σχεδιασμού και υλοποίησης του «Ολοήμερου Σχολείου» και της «Ευέλικτης Ζώνης».
Είναι μέλος επιστημονικών – παιδαγωγικών ενώσεων ή ερευνητικών φορέων. Τα ενδιαφέροντα της αφορούν κυρίως την έρευνα της αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε ζητήματα που αφορούν, την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, την Κοινωνιολογία του Εθνικισμού, την Κοινωνιολογία του Φεμινισμού, την Σχολική Αποτελεσματικότητα, την Εκπαιδευτική Πολιτική καθώς και την Ιστορία της Εκπαίδευσης.
Έχει εκδώσει τα πέντε βιβλία καθώς και τρία με άλλους συνεργάτες. Εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους ελληνικούς και ξενόγλωσσους.
Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων και πρακτικά συνεδρίων (διεθνή και εθνικά) αρκετά από αυτά σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές. Έχουν καταγράφει αρκετές ετερο-αναφορές στο έργο της.

Σκοπός

Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες σε δυο κεντρικούς άξονες της σύγχρονης εκπαιδευτικής διεργασίας, τη διαθεματικότητα και τη μέθοδο project αλλά και την αμφίδρομη ανάπτυξη κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων.
Εφορμώντας από θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τα κεντρικά πεδία της ημερίδας και αφορούν το σχεδιασμό του μαθησιακού περιβάλλοντος, της ανάλυσης των μορφών διδασκαλίας και περιεχομένων μάθησης, η ανάπτυξη επεκτείνεται τόσο στο συγκερασμό των προαναφερθέντων με τη μέθοδο project και τη συνεργατική μάθηση, αλλά και στην αξιοποίηση των δεδομένων αυτών στην καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού μέσω παραδειγμάτων και σχεδίων εργασίας που θα παρουσιαστούν.
Ακόμη θα αναπτυχτούν τα μέσα και η συνεχής και διαδικασία μετάδοσης μηνυμάτων, με τα οποία οι άνθρωποι επικοινωνούν καθημερινά στις καθημερινές κοινωνικές συνθήκες.
Η ημερίδα αυτή απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε επιστήμονες της αγωγής, παιδαγωγούς φοιτητές – σπουδαστές διαφόρων ειδικοτήτων αλλά και σε μελλοντικούς υποψηφίους του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Περιγραφή σεμιναρίου

09.30 - 10.30: Προσέλευση

10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί

10.40 - 13.00: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Α) ΜΑΘΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Β) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Γ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
1. Ιστορική αναδρομή
2. Περιεχόμενο - Πρόγραμμα:
- Σκοποί και στόχοι.
- Περιεχόμενα μάθησης:
α) στην ιδιαίτερη σημασία που έχει το φαινόμενο της μάθησης στη σύγχρονη κοινωνία,
β) τα στοιχεία από τα οποία θα πρέπει να αποτελείται μια μαθησιακή θεωρία,
γ) τις διεργασίες και τις διαστάσεις της μάθησης,
δ) τους διαφορετικούς τύπους μάθησης,
ε) τα εμπόδια της μαθησιακής διεργασίας
- Μορφές της διδασκαλίας: κοινωνικές και διδακτικές μορφές της διδασκαλίας, μέθοδοι και μέσα, σχολικής – κατ’ οίκον εργασία.
- Αξιολόγηση: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση και συνολική αξιολόγηση.
3) Μέθοδος project. Γιατί;
4) Συνεργατική Μάθηση

13.00 – 13.30: coffee break

13.30 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ

Α) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.
Β) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ-ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ

15.00 -15.30: Ερωτήσεις

15.30 Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων


ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.