Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing, Πωλήσεις, Management, Εξυπηρέτηση Πελατών

Οργάνωση και Διοίκηση Καταστήματος Λιανικής Πώλησης

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Marketing, Πωλήσεις, Management, Εξυπηρέτηση Πελατών

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες, καθώς επίσης και σε όποιον θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στο παρόν γνωστικό αντικείμενο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής
2. Marketing Λιανικού Εμπορίου
3. Η οργάνωση του Καταστήματος
4. Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος
5. Βιτρίνα Βασικά Χαρακτηριστικά
6. Ο επιτυχημένος Πωλητής
7. Η ψυχολογία της λιανικής πώλησης
8. Συμπεριφορά Καταναλωτή
9. Επικοινωνία με τον πελάτη
10. Η γλώσσα του Σώματος
11. Διαχείριση αντιρρήσεων
12. Διαχείριση παραπόνων
13. Συμπληρωματική πώληση
14. Διατήρηση και αύξηση Πελατολογίου

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια: 6 ώρες

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας