Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση Πελατών

Key account Management

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση Πελατών

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν:
• Στελέχη πωλήσεων που δεν είχαν στο παρελθόν την ευθύνη για μεγάλους πελάτες
• Ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη γνώση σε θέματα πωλήσεων

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες:
• Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts)
• Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό των πολύ μεγάλων πελατών (key account managers)
• Να έχουν τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός πλάνου που αποσκοπεί στη διαχείριση των σημαντικών πελατών της επιχείρησης
• Να μάθουν πώς να κτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης και διαρκούς συνεργασίας με τους μεγάλους πελάτες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
• Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης
• Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών
• Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
• Διαχείριση μεγάλων πελατών
• Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες
• Ανάπτυξη Customer Relation Management
• Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας