Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες: • Nα κατανοήσουν τη στρατηγική σημασία των πολύ μεγάλων πελατών μιας επιχείρησης (key accounts) • Να κατανοήσουν τις υπευθυνότητες και τις αρμοδιότητες των πωλητών που είναι υπεύθυνοι για το χειρισμό των πολύ μεγάλων πελατών (key account managers) • Να έχουν τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός πλάνου που αποσκοπεί στη διαχείριση των σημαντικών πελατών της επιχείρησης • Να μάθουν πώς να κτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης και διαρκούς συνεργασίας με τους μεγάλους πελάτες.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ • Πώς κατηγοριοποιούνται οι πελάτες μιας επιχείρησης • Διαφοροποίηση μεγάλων πελατών από μικρούς, ιδιαιτερότητες μεγάλων πελατών • Μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών • Διαχείριση μεγάλων πελατών • Διαχείριση Μακροπρόθεσμων Σχέσεων με μεγάλους πελάτες • Ανάπτυξη Customer Relation Management • Χειρισμός κινδύνων στη συνεργασία με μεγάλους πελάτες για μετριασμό των αποτελεσμάτων τους.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος