Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

Marketing και Πωλήσεις στις Υπηρεσίες

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών, όπως η φύση τους, η μεταβλητότητα τους κλπ έχουν και τις ανάλογες συνέπειες, στο μάρκετινγκ και στις πωλήσεις, των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.
Μια υπηρεσία δεν είναι χειροπιαστή, όπως ένα υλικό προϊόν, πριν την αγοράσεις, και έτσι, τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά, επιβάλλουν ένα πιο έξυπνο και σύγχρονο σχεδιασμό, με συγκεκριμένες και σαφείς στρατηγικές και ενέργειες. Σκοπός του σεμιναρίου είναι , με βάση αυτό τον προβληματισμό, να εξετάσουμε, τις παραγωγικές εκείνες ενέργειες και δράσεις, στο Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις, που μπορούν, πιο αποτελεσματικά, να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις, για να βελτιστοποιήσουν τα αποτελέσματα τους και να αναδείξουν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
1. Βασικές αρχές και εργαλεία του Marketing
2. Βασικές διαφορές του Μάρκετινγκ υπηρεσιών σε σχέση με τα προϊόντα
3. Εσωτερικό και Εξωτερικό Μάρκετινγκ
4. Διαχείριση ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας
5. Πελατοκεντρική προσέγγιση και σύνδεση με τους πελάτες
6. Μάρκετινγκ σχέσεων
7. Τεχνικές Αύξησης πελατών, αφοσίωσης και συγκράτησης πελατών
8. Στρατηγική Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
9. Ο ρόλος του Πωλητή στις πωλήσεις υπηρεσιών
10. Μελέτη περίπτωσης (case study) και συμπεράσματα

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας