Κατηγορία:
AGRO / Καλλιέργειες

Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων Μικρών Παραγωγών: μια πρακτική προσέγγιση

Μοιράσου το

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες AGRO / Καλλιέργειες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ανδρέας Παπασταύρου: Διδάκτορας Γεωπονικών Επιστημών με βασική ειδίκευση στην Ανθοκομία-Αρχιτεκτονική Τοπίου και μεταπτυχιακές σπουδές στα Φυτά Μεγάλης Καλλιέργειας.
Κατά την 20ετή ενασχόλησή του με τον αγροτικό τομέα έχει εργαστεί σε ένα ευρύ φάσμα αντικειμένων που άπτονται των σπουδών του, ενώ διαθέτει σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία υλοποιώντας προγράμματα κατάρτισης ενηλίκων μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων, του πανεπιστημιακού χώρου και του agronomist.gr. Παράλληλα αποτέλεσε σύμβουλο επιχειρήσεων και ιδιωτών για την εκπόνηση μελετών ειδικής φύσεως, όπως κηποτεχνικά έργα μεγάλης και μικρής κλίμακας, συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς, έρευνα αγοράς ελαιολάδου στο εξωτερικό και διατήρηση γεωργικών εκμεταλλεύσεων. Διετέλεσε σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθώς και υπάλληλος στη Διεύθυνση Φυτών Μεγάλης Καλλιέργειας. Επίσης έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά και άλλα προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε. δημοσιεύοντας έξι ερευνητικές εργασίες. Το 2008 βραβεύτηκε με το βραβείο Εμμανουήλ Μπενάκη της Ακαδημίας Αθηνών για τη μονογραφία “Evaluating yield responses to water stress and drought resistance mechanisms of 20 local bread and durum wheat landraces”.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

• Σε υποψήφιους και υφιστάμενους αγρότες.
• Σε εμπόρους αγροτικών προϊόντων.
• Σε συμβούλους επιχειρήσεων.
• Σε γεωτεχνικούς ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΣΚΟΠΟΣ

Ένα από τα διαρθρωτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο έλληνας αγρότης είναι η διάθεση των προϊόντων του, σε τιμές που να δικαιολογούν το κόστος και την αξία της παραγωγής.
Παρά το γεγονός ότι οι άνθρωποι του αγροτικού τομέα αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην προώθηση της σοδειάς τους, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τις εκτιμήσεις των ειδικών για αυξανόμενη τάση κατανάλωσης τροφίμων και ποτών που ουσιαστικά σημαίνει αύξηση του τζίρου.
Στο παρόν σεμινάριο επιχειρείται μια εις βάθος ερμηνεία της κατάστασης και αναπτύσσονται τα πραγματικά εργαλεία που διαθέτει ό έλληνας μικροπαραγωγός, για βιώσιμη δραστηριότητα στον αγρο-διατροφικό τομέα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Περιγραφή Σεμιναρίου

  • Ποια είναι τα παραδοσιακά και σύγχρονα κανάλια διανομής των αγροτικών προϊόντων;
  • Αναπτύσσοντας το επιχειρηματικό σχέδιο της εκμετάλλευσής μου.
  • Η διαμόρφωση του Marketing Plan.
  • Το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο προώθησης των παραγόμενων προϊόντων.
  • Έρευνα αγοράς: υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές.
  • Προϊόντα μικρών παραγωγών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
  • Η σημασία της τυποποίησης για την αποτελεσματική προώθηση.
  • Χρηματοδοτικά εργαλεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • Case study: αναλύοντας τα βήματα που απαιτούνται για την προώθηση ελαιολάδου σε εξειδικευμένες αγορές (niche) του εξωτερικού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

- Έναρξη: 18/5/2013 - Μέσω Internet
- Η διάρκεια του μαθήματος είναι 12 ώρες online διδασκαλίας σε πραγματικό χρόνο οι οποίες συνοδεύονται από πρακτική άσκηση.
- Το μάθημα θα διεξαχθεί σε 4 διαδοχικά Σάββατα, 11πμ-2μμ ενώ υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης των διαλέξεων σε βιντεοσκόπηση, οποιαδήποτε ώρα και ημέρα. Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα απονεμηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
- Τιμή: 40€

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας