Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα υλοποιείται έπειτα από τη διαπίστωση πως υπάρχει τεράστιο κενό στο κομμάτι της κατάρτισης των εκπαιδευτικών, δασκάλων, νηπιαγωγών, καθώς και όλων των επιστημόνων της αγωγής στο καινοτόμο αυτό κομμάτι που ορίζεται ως οπτικοακουστική αγωγή. Μια πτυχή της εκπαίδευσης και της διδακτικής διεργασίας που αναπόδραστα προκύπτει από την αυξανόμενη είσοδο των ΤΠΕ στην εκπαίδευση αλλά και των οπτικοακουστικών μέσων στην αγωγή των μαθητών.
Πρόγραμμα ημερίδας
9.30 - 10.00
Προσέλευση
10.00 - 10.45
Παιδί και τηλεόραση, θεωρητική προσέγγιση, (περιεχόμενο οπτικοακουστικής αγωγής, φύση τηλεοπτικού μέσου, ερευνητικά δεδομένα)
10.45 - 11.15
Συμφωνώ ή Διαφωνώ (βιωματική δραστηριότητα, διαλεκτικό παιχνίδι για τον ρόλο, τη θέση και τη φύση της τηλεόρασης)
11.15 - 11.30
Διάλειμμα
11.30 - 12.30
Δημιουργώ τη δική μου τηλεοπτική διαφήμιση (βιωματική δραστηριότητα σε ομάδες, προηγείται η μελέτη περιπτώσεων μέσω της προβολής χαρακτηριστικών βίντεο)
12.30 - 13.15
Διαδίκτυο, θεωρητική προσέγγιση (περιεχόμενο προγράμματος, φύση διαδικτύου)
13.15 - 13.30
Διάλειμμα
13.30 - 14.00
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο (μελέτες περιπτώσεων)
14.00 - 15.30
Εργαστήριο Κινηματογραφικής Αγωγής (περιγραφή βήμα βήμα των βημάτων δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με τους μαθητές, πρακτικά παραδείγματα, υποστηρικτικό υλικό
15.30 - 16.00
Συζήτηση – Λήξη Ημερίδας
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα διανεμηθεί υποστηρικτικό υλικό (power point, video, δραστηριότητες) για την τηλεόραση, το διαδίκτυο και την κινηματογραφική αγωγή.